Ik ben hier nu pas sinds enkele weken actief op het forum, maar ik wil even iets kwijt... Misschien heb ik heel weinig recht van spreken, maar het moet me even van het hart ![]()
Soms zie ik topics die in potentie heel goed kunnen zijn en waar mensen heel veel aan kunnen hebben, maar dan komt er 1 opmerking tussendoor waardoor de treath ineens niet meer serieus is. Dat er onzinnige opmerkingen worden gemaakt is natuurlijk prima, dat moet gewoon kunnen op een forum, maar als er een serieuze discussie is, vind ik het jammer als er niet op gereageerd wordt, of als er zomaar overheen geluld wordt...
Sorry dat ik dit nu zo zeg, maar ik zie heel veel meerwaarde in PS, dus ik hoop dat in de serieuze topics ook serieus wordt geantwoord... Er is natuurlijk heel veel ruimte voor onzin en daar ben ik voorstander van, maar de serieuze topics moeten ook wel serieus blijven denk ik...
Voorbeeldje: in dit topic werd om een serieuze discussie gevraagd, waar ik m'n best heb gedaan om serieus te antwoorden, en dan komen er zo'n reacties na... (obvious niet persoonlijk tegen de reageerders, dit is gewoon een voorbeeld)
:
Advanced voorbeeldhand, fold KK preflop?
gr
Tom