Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $1/2 K10 turn brings A

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
274 Bekeken
Pairdrawer65

Ik hier natuurlijk de flop check raisen maar na een raise en een call vond ik paartje 10en toch niet zo mooi meer.

Full Tilt Limit Hold'em, $2.00 BB (4 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Preflop: Hero is BB with 10, K
UTG raises, Button calls, SB calls, Hero calls

Flop: (8 SB) 10, 2, 4 (5 players)
SB checks, Hero checks, UTG checks, Button checks

Turn: (4 BB) A (5 players)
SB checks, Hero checks, UTG bets, 1 fold, SB calls, Hero folds

River: (6 BB) 8 (3 players)
SB checks, UTG bets, SB calls

Total pot: $16 (8 BB) | Rake: $0.75

3 replies
Yoghi

Heb je stats van je tegenstanders? Zo ja zou het handig zijn als je die erbij post ;)

Ik zou de turn wel nog eens callen, je krijgt 6:1 met nog wat implied odds voor als je je T of K hit. Je kunt ook nog gewoon de beste hand hebben, de call van SB kan ook betekenen dat hij gewoon een pair heeft, zeker wanneer hij een fish is.

SeaJaws

Op de flop kan je hier ook gewoon zelf betten, zeker als je zonder stats of reads speelt zou ik dat doen want heel veel spelers gaan tegen 3 geen continuation bet meer maken.

UTG heeft preflop geraised en checked de Flop, dus zie ik hem hier bijna altijd op Overcards en heel vaak op de A. Af en toe bluffbet hij misschien hier ook KQ, maar ik denk, dat is niet genoeg voor een Call. Als hij al de Flop checked, checked hij misschien de Turn ook.

Ik spel hier ook liever b/f dan c/c, omdat ik geen Freecards meer wil geven. Maar c/f vind ik ook helemaal in oorde.

En trouwens een note maken, dat hij 4-handed hier geen contibet maakt en volgende keer donken ;)