Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $1/2 86 op de BB

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
228 Weergaven
Pairdrawer65

Full Tilt Limit Hold'em, $2.00 BB (6 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Preflop: Hero is BB with 8, 6
UTG raises, 1 fold, CO calls, 1 fold, SB calls, Hero calls

Flop: (8 SB) 7, Q, 6 (4 players)
SB checks, Hero checks, UTG bets, CO calls, 1 fold, Hero calls

Turn: (5.5 BB) 9 (3 players)
Hero checks, UTG bets, 1 fold, Hero calls

River: (7.5 BB) 8 (2 players)
Hero bets, UTG raises, Hero calls

Total pot: $23 (11.5 BB) | Rake: $1

3 reacties
Yoghi

Wederom een preflop fold ;)

Ik zou op de river alleen c/c spelen denk ik. Een hand als AQ/KK/AA bet hij zelf nog wel eens, en zo geef je hem ook nog eens de kans om te bluffen. Wanneer je bet zal hij veel slechtere handen folden, en alle betere raisen.

Pairdrawer65 Topicstarter
Pairdrawer65

maar folden met deze odds(1:11) is hier geen optie? er ligt een 4 card straight op tafel en de flush is ook nog eens aangekomen. ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier nog eens een value bet maken met slechtere handen (lees top pair/overpair). dus het enige wat ik hier eigenlijk nog kan verslaan is een bluff. en ik denk dat hier as played bijna nooit iemand zal bluffen, dus kan ik zelfs met deze odds geen fold vinden?

en ik denk dat veel mensen met top pair/overpair gewoon de river behind checken. dus daarom koos ik hier om te betten. fout? :)

Yoghi

Ligt aan de tegenstander ;)

Maar als ik UTG zou zijn met KK zou ik zeker wel betten op de river, het lijkt er hier meer op dat je een zwakke hand hebt dan dat je een draw ofzo hebt. Daarbij zijn ook allebei de draws backdoors, waardoor je ze niet zo vaak hebt. Ook zal een flush/straight vaak op de river donken, waardoor je beter kunt valuebetten als je tegenstander checkt.

Folden doe ik hier ook niet omdat hij best nog kan bluffen, het board is er wel redelijk goed voor.