Skip to forum
KeesAZ' Victory Lan...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] KeesAZ' Victory Lane

114 Berichten
26 Gebruikers
0 Reactions
2,123 Bekeken

Aye aye lads!

Na een tijdje hier afwezig te zijn geweest, was ik er weer. En tja dan moet ook ik er ook maar aan geloven. Een eigen blog; KeesAZ' Victory Lane.

Ik hoor jullie al gelijk denken: Waarom was je zomaar en zonder wat te melden vertrokken KeesAZ?
Simpel antwoord: Huge downswing en gewoon pokermoe. Mijn zin stond er totaal niet meer naar om nog een potje te spelen. Komt waarschijnlijk ook door het massive grinden. Daar moet je eigenlijk gewoon in top vorm voor zijn en dat was ik toen niet. Ook live heb ik geen enkel potje meer gespeeld. En eigenlijk beviel me dat prima!

Juist, jullie hersens kraken alweer en nu vragen jullie je af: Waarom ben je dan terug?
Tja, eigenlijk is dit de schuld van Boulah.

Jullie minds maken overuren. Ik hoor jullie denken: Boulah, Boulah? Who the f*ck is Boulah?
Boulah woont in hetzelfde kleine, maar prachtige, dorpje in de kop van Noord-Holland. Dankzij mij is Boulah in aanraking gekomen met PokerStrategy. Boulah begon de laatste tijd weer wat fanatieker te spelen en kwam zo af en toe met wat vragen naar mij toe. Sindsdien begon het weer te kriebelen.

Nu denken jullie natuurlijk: Goed het begint weer te kriebelen, maar had je nog een bankroll dan na je downswing?
Gelukkig was, en ben ik nog steeds, een verstandige jongen ;). Destijds op tijd overgeschakeld van NL100 naar NL50, wat de schade toch nog beperkte.

You guys are thinking: Ja ja, cut the crap, heb je nou nog een roll of niet?
Ik had nog zo'n $680 op Pokerstars staan. Ook wist dat ik nog een reloadbonus vrij te spelen had op Stars.

Next question voor de wat nieuwere mensen op dit forum: Wat speelde je dan?
Ik heb voornamelijk SSS gespeeld. Het beviel me goed en was er ook aardig gevorderd in. Met ups en downs richting NL100 gespeeld via een vrij save BRM. Ik ging met 30bb, of meer, up en mocht ik me nog niet aan het level toe hebben gevonden, deed ik rustig een stapje terug. Zo ben ik toen ook pas bij $800 overgestapt op NL100. Gewoon omdat ik me goed voelde op NL50 en het daar lekker liep. Uiteindelijk dus hoger op gegaan en ook daar merkte ik dat ik het niveau aankon. Het ging ook een tijd goed, totdat die grote downswing er dus aan kwam..

Juist, denken jullie. Dus die begint weer gewoon op NL100 aangezien hij daar de BR voor heeft.
Niet dus!
Ik ben sinds een paar dagen weer begonnen op NL50. Ik merkte dat mijn kennis toch wel ver weggezakt was, dus het leek mij verstandig om eerst weer wat basic artikeltjes door te lezen en rustig te beginnen op NL50.

Maar KeesAZ, denken jullie nu. Had je jezelf geen doelen gesteld?
Het plan was om na de standaard artikeltjes de Contentweek artikelen door te nemen. Hier stuitte ik op twee problemen..

Problemen, interessant, vertel het ons KeesAZ!
Het eerste probleem was dat ik bronze was en dus niet de beschikking had over veel artikeltjes. Het tweede probleem was dat de contentweek niet meer op het forum stond. Het hele forum was vernieuwd. Pfoe zelfs een derde probleem tegen gekomen. Wennen aan een nieuw forum..

Ai Ai, alleen maar problemen, dus je bent er maar mee gestopt?
Nee, doorzettingsvermogen is een mooie eigenschap.
Ik besloot om gewoon basis SSS op NL50 te spelen, daardoor me bonus vrij te spelen en wat Strategypoints te verzamelen, waardoor ik een hogere ranking kreeg en nieuwe artikelen tot mijn beschikking had. Deze zijn inmiddels allemaal doorgelezen!
Ook heb ik deze week 2 coachings gevolgd. De basic coaching van De Kuip en de advanced coaching van Timothyvdp.

En wat nu dan, denken jullie.
Nu begint het pas!
Voor het weekend zal ik waarschijnlijk mijn bonus vrij hebben gespeeld en een bankroll van rond de $900 hebben.
Een leuke verassing was dat er wat nieuwe artikeltjes waren geplaatst deze week. Ik heb ze, tenminste, tot en met de zilveren artikelen, allemaal uitgeprint en samen met de nieuwe psychologie/tilt artikelen in een mapje gedaan. Deze wil ik nog voor het weekend doorgelezen hebben en ook goed door hebben.
Ook wat charts, zoals Leo's gold chart, odds en outs charts, equity charts en push/fold charts, uitgeprint en doorgenomen.
Kortom, goed voorbereid om aankomend weekend of na het weekend weer te beginnen met NL100!
Nu zullen jullie wel graag willen weten hoe ik dat aanpak, niet?

Inderdaad, KeesAZ, wat is je plan van aanpak?
Ik ben van plan om te beginnen met 4 tafeltjes en goed in de weer te gaan met de statistieken van tegenstanders. Olifant draait inmiddels prima en ik heb De Kuip zijn HUD options ontvangen. Waarvoor nogmaals dank!
Verder ben ik van plan om gewoon elke week braaf de coachings te volgen. Ik heb er, elke keer dat ik ze gevolgd heb, wel van geleerd. Een welkome bijkomstigheid is dat gezelligheid troef viert!
Maar ook deze blog helpt mij ook om tot betere prestaties te komen.

Hoe dan? Vragen jullie jezelf nu waarschijnlijk af.
Dat komt denk ik, omdat ik misschien net iets meer geconcentreerd speel, omdat ik mijn graphs en handjes regelmatig zal posten. Ik sta
natuurlijk voor lul als bijvoorbeeld tilt zich meester van mij heeft gemaakt en er enorme donkey handjes en graphs voorbij komen!
Het wordt tijd om het beste in mezelf, qua poker, boven te halen.

Heb je verder nog dingen die je wilt bereiken?
Binnekort wil ik in ieder geval een gouden status halen om de rest van de artikeltjes uit te printen en door te nemen.
Mocht het met 4 tafeltjes goed lukken om vooral tegen tegenstanders te spelen, wil ik uitbreiden naar 6 tafeltjes. Ik heb hier geen bepaalde tijd voor gepland, omdat tijdsdruk juist averechts werkt.
Verder richt ik me niet echt op een bepaalde hoogte van mijn bankroll, omdat ik eerst graag de gevorderde theorie goed onder de knie wil krijgen. Dat je daarvoor wat leergeld moet betalen, spreekt voor zich!
Daarna gaan we weer verder kijken.

Dus we horen nog meer van KeesAZ, hoor ik jullie denken.
Inderdaad boys and girls. Ik zal nog regelmatig jullie gedachten lezen.

Leuk, succes KeesAZ!
Thank you all. I'll keep you posted. cheers!

113 replies
Gamblewhitme

suc6 kees maar zondag gaan jullie toch echt verlieze ;)

DeKuip

Supercoole post Kees :D
En leuk dat je je eigen blog bent begonnen, zal hem zeker weten volgen!!
Succes.

Hey Kees, leuk dat je terug bent!!! Succes met je rentree!!!

BTW: wel raar dat je wegging toen AZ bagger speelde, en nu weer terugkomt!!! :D :D

Heb je zon onwijs verhaal zitten typen en dan neem je niet eens de moeite om mijn naam goed te spelle? :D. Geintje. Goed verhaal en ik zal deze blog op de voet gaan volgen. Succes!

Gerv

Kees + Blog = a must read :D

Good luck buddy ;), ik weet je te vinden !

Whehe Boelah, moet je maar niet zo'n gare naam verzinnen. Te moeilijk om te onthouden. :D

@ Calimero: Ik was in de zomerstop vertrokken, dus heb het vorige seizoen gewoon tot het eind volgehouden op het forum hier. ;)

@ Alex. No Way! Vol gas erop zondag..

selgae

Succes Kees en ook zondag ;)

EliasVeritas

Leuke post eigenlijk Kees, de self interview style :D
Veel succes met je comeback!

Bij deze Kees: Gefeliciteerd!!! :(

Mooie blog die vlot leest! Suc6 op de NL50 ;)

Een fan-tas-tische zondag dit. Dronken van geluk.
Voor de mensen die het niet snappen:

De strijders uit Alkmaar hebben de arrogante mannetjes uit de hoofdstad weer kneiterhard op hun plaats gezet. AZ- 020, een verdiende 2-0.

Who the fuck is Suarez?

HannesNL

Leuke blog, ik zal hem proberen te volgen;)
Hier zit ook een AZ-fan, ben in café gaan kijken. Score moest hoger vallen, maar 2-0 teken ik natuurlijk voor.

Oorspronkelijk gepost door timkroes
Leuke blog, ik zal hem proberen te volgen;)
Hier zit ook een AZ-fan, ben in café gaan kijken. Score moest hoger vallen, maar 2-0 teken ik natuurlijk voor.

Geen verstand van voetbal......

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ

De strijders uit Alkmaar hebben de arrogante mannetjes uit de hoofdstad weer kneiterhard op hun plaats gezet. AZ- 020, een verdiende 2-0.

Who the fuck is Suarez?

Ik had nog netjes gefeliciteerd, en over arrogant gesproken, kijk ff naar je eigen trainer... ;)

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ

Who the fuck is Suarez?

Ik had nog netjes gefeliciteerd, en over arrogant gesproken, kijk ff naar je eigen trainer... ;)

Dat is ook een lul van een vent..

Goed, tijd voor een kleine poker update van mijn kant!

Inmiddels is de bonus vrijgespeeld en ben ik sinds zondag begonnen op NL100.
Zondag en gisteravond twee kleine sessies van een uurtje gespeeld en twee keer een BI up. Niet verkeerd voor een nieuw begin!
Ook heb ik besloten om geen 4, maar 6 tafeltjes te spelen. De voornamelijke reden om 4 tafels te spelen, was om het tegenstander gericht te spelen en zo even meer de tijd krijgen voor de moeilijke beslissingen. Maar aangezien je maar af en toe voor moeilijke beslissingen staat en ik al aardig gewend ben aan het gebruiken van statts, heb ik dus besloten om op 6 tafeltjes te spelen. Dit gaat mij net zo goed af gelukkig.
Verder verwacht ik deze week nog de gouden status te bereiken, waardoor ik wat nieuwe artikelen en video's kan bekijken. Ook gister nog een coaching van Timothy gevolgd, dus ook mijn leerproces blijft in gang!

Up!

Gisteravond vanaf 22:30 weer een sessie van twee uurtjes gespeeld.
6 tafeltjes en genoeg donks.
Zo'n 600 handjes gespeeld en +2 BI. Al met al tevreden over me sessie.
Begin erg gewend te raken met het gebruiken van de statts!

Deze twee erg interessante handjes kwam ik nog tegen in mijn sessie. Ik zou zeggen: lees en beoordeel!

NL100 freeplay 6-8

NL100 AKs donkbet

Gold again!
Tijd om nieuwe artikelen te printen/lezen en nieuwe video's te kijken! Heerlijk!

Gerv

En is je Victory Lane opnieuw ge-asfalteerd? :D let us know