Zo, na een lange tijd heeft KeesAZ eindelijk tijd gevonden om weer eens een interview af te geven.
Hoi Kees, hoe is het nou?
Ja lekker man. Fit en wel. Wat wil je nog meer?!
Mooi zo! Na de post van gister waren we allemaal erg nieuwsgierig. Je had het over een terugkeer, maar je was toch helemaal niet weg?
Ja en nee. Op het forum was ik nog genoeg te vinden. Beetje gallen hier en daar. Daar hou ik van!
Maar in deze blog ben ik lang niet geweest.
Vanwaar de terugkeer dan?
Vorige week ben ik, zoals ik altijd doe, weer mijn halfjaarlijkse doelen aan het uitwerken geweest. Hierbij gingen mijn gedachten ook over het spelletje poker. Mijn plan is om dat nog één laatste keer serieus proberen op te pakken.
Nog een laatste keer? Verklaar je nader.
Ach ik heb dit wel vaker gezegd. Afgelopen zomer bijvoorbeeld nog. Maar vaak pakte ik het niet serieus genoeg aan, waardoor ik weer wat aan begon te kloten. Bovendien zit ik in de zomer liever buiten dan dat ik binnen zit te grinden.
Lukt het ook deze keer niet, dan is het over en sluiten. Uitcashen en afscheid nemen.
Klinkt logisch allemaal. Hoe ga je het nu aanpakken dan om niet in je oude gewoontes te vallen?
Nou dit is al het begin. Als ik me hier meld, weet ik dat de ogen weer op me gericht zijn. En onder druk presteer ik het beste.
Juist. Het tegenovergestelde van je cluppie dus.
Heb je voor jezelf ook doelen gesteld?
Zoals ik al zei, maak ik halfjaarlijkse plannen. Over een half jaar wil ik NL100 beaten en shotjes op NL200 nemen.
Is dat realistisch of in een van je dronken buien bedacht?
Ik denk dat het een vrij realistisch doel is. Het plan is om minimaal 50k handjes per maand te spelen. Wat voor mij echt gigantisch is. Aangezien mijn max altijd rond de 30k lag.
Maar tegenwoordig heb ik wat meer vrije tijd. Dus die uurtjes ga ik bezig zijn met poker. Is het niet spelen, dan is het wel handjes posten/beoordelen of een video kijken.
Het klinkt in ieder geval serieus! Heb je al een begin gemaakt?
Ik ben sinds een paar dagen weer wat aan het opwarmen. Het restje van de maand Januari trek ik hier dan ook voor uit.
De serie In B4 Robusto van Joshua en Bill wil ik helemaal gezien hebben. De eerste 6 delen heb ik al bekeken. Hierbij wil ik die mannen gelijk even complimenteren, want het zijn erg duidelijke video's. Vooral de statistieken behandeling is erg leerzaam.
Daarbij denk ik dat ik zo'n 15 tot 20k handjes nog zal spelen. De eerste 5k zitten er inmiddels op en er is wat winst geboekt. Maar dat is niet het belangrijkste. Eerst het gevoel maar eens terugkrijgen!
Oke. Morgen grinden dus?
Natuurlijk niet. Morgen mag de Alkmaarse trots een potje tegen het altijd lastige Heraklets spelen. Dat betekent dus een heerlijk dagje Almelo!
Gelukkig, het gaat hier dus niet alleen over poker. Veel plezier morgen en we zien elkaar snel.
Natuurlijk niet. Je moet niet te lang serieus blijven ouwehoeren. Gekkigheid hoort erbij en alleen maar verhalen over poker zijn niet interessant.
Tot snel!