Ga naar het forum
KeesAZ' Victory Lan...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] KeesAZ' Victory Lane

114 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
2,148 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo, na een lange tijd heeft KeesAZ eindelijk tijd gevonden om weer eens een interview af te geven.

Hoi Kees, hoe is het nou?
Ja lekker man. Fit en wel. Wat wil je nog meer?!

Mooi zo! Na de post van gister waren we allemaal erg nieuwsgierig. Je had het over een terugkeer, maar je was toch helemaal niet weg?
Ja en nee. Op het forum was ik nog genoeg te vinden. Beetje gallen hier en daar. Daar hou ik van!
Maar in deze blog ben ik lang niet geweest.

Vanwaar de terugkeer dan?
Vorige week ben ik, zoals ik altijd doe, weer mijn halfjaarlijkse doelen aan het uitwerken geweest. Hierbij gingen mijn gedachten ook over het spelletje poker. Mijn plan is om dat nog één laatste keer serieus proberen op te pakken.

Nog een laatste keer? Verklaar je nader.
Ach ik heb dit wel vaker gezegd. Afgelopen zomer bijvoorbeeld nog. Maar vaak pakte ik het niet serieus genoeg aan, waardoor ik weer wat aan begon te kloten. Bovendien zit ik in de zomer liever buiten dan dat ik binnen zit te grinden.
Lukt het ook deze keer niet, dan is het over en sluiten. Uitcashen en afscheid nemen.

Klinkt logisch allemaal. Hoe ga je het nu aanpakken dan om niet in je oude gewoontes te vallen?
Nou dit is al het begin. Als ik me hier meld, weet ik dat de ogen weer op me gericht zijn. En onder druk presteer ik het beste.

Juist. Het tegenovergestelde van je cluppie dus.
Heb je voor jezelf ook doelen gesteld?

Zoals ik al zei, maak ik halfjaarlijkse plannen. Over een half jaar wil ik NL100 beaten en shotjes op NL200 nemen.

Is dat realistisch of in een van je dronken buien bedacht?
Ik denk dat het een vrij realistisch doel is. Het plan is om minimaal 50k handjes per maand te spelen. Wat voor mij echt gigantisch is. Aangezien mijn max altijd rond de 30k lag.
Maar tegenwoordig heb ik wat meer vrije tijd. Dus die uurtjes ga ik bezig zijn met poker. Is het niet spelen, dan is het wel handjes posten/beoordelen of een video kijken.

Het klinkt in ieder geval serieus! Heb je al een begin gemaakt?
Ik ben sinds een paar dagen weer wat aan het opwarmen. Het restje van de maand Januari trek ik hier dan ook voor uit.
De serie In B4 Robusto van Joshua en Bill wil ik helemaal gezien hebben. De eerste 6 delen heb ik al bekeken. Hierbij wil ik die mannen gelijk even complimenteren, want het zijn erg duidelijke video's. Vooral de statistieken behandeling is erg leerzaam.
Daarbij denk ik dat ik zo'n 15 tot 20k handjes nog zal spelen. De eerste 5k zitten er inmiddels op en er is wat winst geboekt. Maar dat is niet het belangrijkste. Eerst het gevoel maar eens terugkrijgen!

Oke. Morgen grinden dus?
Natuurlijk niet. Morgen mag de Alkmaarse trots een potje tegen het altijd lastige Heraklets spelen. Dat betekent dus een heerlijk dagje Almelo!

Gelukkig, het gaat hier dus niet alleen over poker. Veel plezier morgen en we zien elkaar snel.
Natuurlijk niet. Je moet niet te lang serieus blijven ouwehoeren. Gekkigheid hoort erbij en alleen maar verhalen over poker zijn niet interessant.
Tot snel!

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja als niemand anders je interviewt moet je het zelf maar doen he _evil:.

En veel plezier in Almelo die zullen er wel zin in hebben na dat pak smeer van woensdag ;).

bedankt:). en scc

Kees, ik zal binnenkort eens wat vragen opstellen voor je :D

Wat gaat AZ doen dit weekend? :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ze hebben het altijd moeilijk in Almelo dus ik ga voor een 0-0.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Ze hebben het altijd moeilijk in Almelo dus ik ga voor een 0-0.

€530 euro gepakt. Nice. :D

Yeah, sicke voorspelling :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Clubkennis ;)

Tripje Almelo was prima btw. Weet er weinig meer vanaf. :D

Ben vandaag druk bezig om me setup weer knap neer te zetten. Net de tv/monitor (Samsung SyncMaster 2333HD) naar beneden gehaald en op het bureau gezet. Aangesloten op de laptop. Kijkt toch een stuk beter.

Ook nog even naar de MediaMarkt geweest. 6 Maanden terug een muis gehaald (Logitech G500) en die werkte niet meer. Wat zijn ze daar toch ook heerlijk makkelijk. Ik loop naar die informatiebalie. Leg de muis neer. Zeg dat hij niet meer werkt en laat het bonnetje erbij zien. Binnen een minuut stond ik weer buiten met een bonnetje. Ik kon voor het aankoopbedrag een nieuwe halen. Goeie service altijd daar.

Oja en nog een blender gehaald. Smoothie time. :heart:

Nu alleen nog even me HUD netjes maken en dan kunnen we in Februari is maximaal gaan grinden.

bobm78
Poker Player

Succes in februari!!
En gratss met je goede uitslag voorspelling natuurlijk :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En dan bij Baby give it up Kolbeinn Sigþórsson invullen. :]

Nu tijd voor de studie, wat voetbal kijken en misschien nog wat grindwerk vanavond. Even kijken of we toch nog goldstar kunnen bereiken op stars deze maand. Weet iemand toevallig tot hoelaat je de 31ste door kan spelen?
Zal daarna ook even m'n graph en stats posten van de afgelopen 2 weken.

Straddlen vanavond > studie imo :D

Mooie avond voor die gast, is en goede jongen ook, getuige zijn Nederlands na slechts drie jaar. Kunnen mensen als Leonardo een voorbeeld aan nemen ^^

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goldstar fail :facepalm:

Deze week 2 hertentamens dus maar geen nachtwerk gemaakt gister.
Wel nog even de coaching van Kuip bijgewoond en hem wat bij kunnen leren.
Beter hou je die maandagavond erin!

Graph van afgelopen weken:

[x] luckbox

Iemand trouwens die weet hoe ik mijn stats uit HEM hierheen kan kopiëren? Kan iedereen me overladen met kritiek, waardoor ik mijn spel kan verbeteren. :D

Anywayz. Nu back to study. Morgen en overmorgen hertentamens. Donderdagmiddag/avond/nacht stadje en vrijdag bijkomen en al mijn marked hands bekijken en een aantal posten. Kunnen we daarna eens beginnen aan een nieuwe maand.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Neem aan dat je gewoon staatje met jouw stats zoals VPIP, PFR enz wilt laten zien? Dan kun je gewoon een printscreentje maken en deze hier neer zetten.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat bedoel ik ja. Probleem is dat dat groter is dan één scherm (breedte) en dan moet ik er 2 maken en dat is te veel werk. :D
Vandaar dat ik me afvroeg of er nog een andere mogelijkheid was, aangezien je grafieken wel simpel kan opslaan.

Oja even Zwart Licht droppen hier.