Elo,
jako, że blogierzy runnują często nad EV to zakładam bloga.
Parę słów o mnie. Rafał, lat 21, studiuję sobie na AGH. Jest to moje drugie podejście do PLO, pierwsze zakończyło się na paru k rozdań na PLO 25, gdzie szybko zostałem zjedzony przez brak skilla, wróciłem na 10, ale nie widząc progresu zrobiłem cash out.
Drugie podejście zaczęte zostało 25 lipca, bo skończyłem pierwszą z dwóch robót, które miałem w te wakacja i postanowiłem wpłacić trochę hajsu. PLO2 szybko i bez problemu - 40k rozdań z jako takim winratem ~12 bb/100. Teraz tłukę piątki mieszając zooma oraz zwykłe stoły, gdzie po 80 k rozdań mam 5bb/100. Niestety trzymają mnie na nich dni takie jak dziś:
Mam dość konserwatywny BRM, bo w tej chwili mam 100~ BI na PLO5, więc sesje takie jak dziś nie robią na mnie wielkiego wrażenia, ale zawsze jest trochę przykro, że spowalnia to wyjście wyżej, gdzie można się bardziej rozwijać, oczywiscie jest to też kwestia spazzów, czy trafiania na neverfolding hand, ale cóż :coolface:.T aki BRM jest też konsekwencją doświadczeń z podejscia nr 1, gdzie shootowałem PLO10 i 25 z ~40BI, co kończyło się ciągłym patrzeniem na wynik sesji itd., więc przynajmniej co do tego widzę wyraźny progres. Na 10 wchodzę przy 65-70 BI.
Jako, że po studiach mam perspektywy na dobre zatrudnienie ze stałą płacą to też nie jestem uzależniony od pokera finansowo, a też coś sobie dorobiłem przez te wakacje. Oczywiście fajnie by było w czasie roku akademickiego coś z tego poksa mieć, ale jak nie będę widział efektów to nic mnie nie trzyma i pewnie to rzucę i nie będę płakał.
To tytułem wstępu pewnie tyle. Lecę coś jeszcze powalczyć na stołach, a potem mam nadzieję, że Polacy pokażą klasę z Brazylią, a nie to co ja dziś.