Skip to forum
Notifications
Clear all

Spinograczoja

138 Posts
17 Users
175 Reactions
8,785 Views
chmura87

Hej hej zamierzam tez troche pospamowac, i wkoncu zaloze bloga o tematyce Spinow. (z gory przepraszam za polskie znaki nie mam pl klawiatury nie bede tracil czas na ciagle szukanie znakow :sorry: )
A wiec nazywam sie Cezary, z pokerem jestem zwiazany okolo 10lat, raz lepiej raz gorzej, co jakis czas mialem dluzsze przerwy od gry.
Wkoncu sie ustatkowalem (nie zmieniam czesto miejsca pobytu) familia swoja tez jest :heart: i jest czas na pokera dlugoterminowo :heart:.
Tak wiec lacze prace etatowa, z wychowaniem corki i wspolnym zyciem z zona, no i obowiazkami domowymi i pokerem.

Ale blog jest o pokerze, wiec gram sobie Spinsy na P* od stycznia 1$,2$ i aktualnie 5$ i na Unibecie (no i oczywiscie nie zalozylem konta z linka PS zapomnialem porazka totalna ) od miesiaca okolo, aktualnie i 2e i 5e.
Jestem troche samoukiem no i jak kazdy popelniam buendy =) , spinow ucze sie z BPC bootcampa, notek od kolegi, co tam znajde na necie, ciagle powtarzam filmy, tabelki z rangemi, no jakos do przodu idzie. $$$$

Zakladam bloga bo mialem za cel dojscie do stawek 5$ i ugranie 1k $ w tym roku, cele osiagniete, wiec czas na bloga tez byl juz jakis czas w planach.
Tak wiec mam bloga i cel zeby go prowadzic.
Pozdrawiam wszystkich mam nadzieje ze sie przyjma moje wypociny.

Reply
137 replies
elusivepl

Powodzenie , będę śledził:f_cool:

Reply
Moderator
retrograde87

Powodzenia Czarko :)

Reply
chmura87

Dzis zapodam troche wykresow bo widze ze wiekszosc zapodaje.
Zaczynalem przygode z dolarowkami raczej poziom podobny jak nie taki sam na 0,25cc to nie widzialem sensu grac nizej a wiec:

Roll poczatkowy cos okolo 50$.

1$ wykres https://ibb.co/nsNC3Cw
cev 95 ale proba mala tylko 1,2k turkow.
2$ wykres https://ibb.co/PZYsRkD .
Zagralem 1.3k+ turkow z cev 79, ogolnie kolo 80 sie trzymalo wiec tez jakos raczej ok.
5$ wykres https://ibb.co/FX4mYDg