czesc
jak jest z karta netteler? chodzi mi o oplaty i czy dlugo sie na nia czeka?? oraz czy mozna placic wszedzie nia
czesc
jak jest z karta netteler? chodzi mi o oplaty i czy dlugo sie na nia czeka?? oraz czy mozna placic wszedzie nia
Witam,
Kartą można płacić wszędzie, gdzie akceptowane są karty MasterCard
Jest ona darmowa, a wysyłka to mniej więcej tydzień, zależy jak trafisz z dniami roboczymi
Pozdrawiam
a co z przewalutowaniem ? i w czy mozna wybierac z niej gotowke? w bankomacie ? i w jakich bankomatach? sory ze tyle pytan ale jestem zielony -.-
Jest to normalna karta. Możesz nią robić wszystko co normalną kartą MasterCard
Pozdrawiam
a ja gdzies wyczytalem ze przy wyplatach z bankomatu BZWBK majac konto w USD nie jest pobierana oplata za przewalutowanie to prawda?
Napisane przez radzia88
a ja gdzies wyczytalem ze przy wyplatach z bankomatu BZWBK majac konto w USD nie jest pobierana oplata za przewalutowanie to prawda?
Bankomat wypłaci Ci w PLN, tak więc musi być pobrana opłata.
Wypłacając w bankomatach BZWBK i wybierając obciążenie w USD przewalutowanie robi BZWBK a nie neteller. Dostajesz wtedy kasę po kursie kupna z tej tabeli http://indywidualni.bzwbk.pl/przewodniki/kursy-walut/kursy-walut-bank-zachodni-wbk-przewodnik.html .
Wypłacając np. w Euronecie konto jest obciążane w złotówkach i opłatę za przewalutowanie zgarnia neteller wg kursu z http://www.oanda.com/currency/converter/ pomniejszonego o 2.95% opłaty za przewalutowanie. Przy tej opcji dodatkowo zaksięgowanie wypłaty zajmuje jakieś 3-4 dni i ostateczny kurs $ liczony jest nie z dnia, w którym kasę wypłacałeś ale z dnia, w którym ostatecznie zaksięgował to neteller. Przykład: 16.05.2011 wypłaciłem z bankomatu Euronetu 1500zł, co na stronie netellera widniało jako 555.79$ ze statusem "pending", 19.05.2011 status operacji zmienił się na "accepted" i ostatecznie pobrało mi z konta 556.68$.