Skip to forum
multitabling tak cz...

Notifications
Clear all

[Closed] multitabling tak czy nie?

7 Posts
7 Users
0 Reactions
1,227 Views
bebek

Witam
Chciałbym poznać opinię innych graczy na temat multitablingu?
Ja gram tylko na jednym stole ponieważ lepiej panuje nad sytuacją.
Bardziej zależy mi na odczytywaniu przeciwnika itp.
Jak próbuje na dwóch stołach przewaznie zawsze na jednym jestem w plecy.
A jak jest z tym u Was?

Gram od pół roku

Pozdrawiam

6 replies
damianpat

Gram od miesiąca
Grasz fr czy sh? Jeśli sh to jeszcze można grać 1-2 stoły, ale na full ringu bym sie chyba zanudził. Kiedy próbowałem, z nudów zaczynał się tilt.
Dla mnie optimum to 4 stoły, ponieważ możesz idealnie kontrolować grę, i grać tight ponieważ coś się dzieję. Jeśli mam dobry dzień, gram 5-6 stołów, ale jest to trudniejsze, gdy na 2-3 stołach toczy się gra, wtedy musisz mieć dobry automat, no i nie dopasowujesz gry do przeciwników.

tras

witam

obejrzyj sobie filmik magica, sporo tam mowi na ten temat

ja`osobiscie gram na 6-9 stolach, jak na jednym trace to na drugim zyskuje, juz teraz na to nie zwracam uwagi

pozdro

daj linka, do tego filmiku ... thx

Vdova

Ja gram SSS NL25 na 9-15 stołów (liczba zależy głownie od formy główki danego dnia,czy potrafię panować nad wszystkim). Da się tak grać ale zasady sss opanowane tak, że stosujesz je automatycznie no i refleks też się przydaje. Na pewno nie będę grał tylu stołów na wyższych poziomach gdzie trzeba zwracać uwagę na gre przeciwników i analizę granego rozdania. Multitabling jest oki ale ilość stołów musisz dostosować do indywidualnych możliwości. Bo inaczej o jeden stół za dużo będzie ci zawalał profity z reszty.

Pozdro :)

piachu01

Vdova napisał
Na pewno nie będę grał tylu stołów na wyższych poziomach gdzie trzeba zwracać uwagę na gre przeciwników i analizę granego rozdania.

Analiza rozdań i przeciwników w sss?

Bielanek

piachu01 napisał

Vdova napisał