Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

e papieros

22 Posty
10 Użytkownicy
0 Reakcje
6,325 Wyświetlenia
koval1990

Witam.

Czaje sie zeby kupic e papierosa takiego do 120zl Tylko ze jestem zielony w tym temacie.

Jezeli moze ktos podpowiedziec to bedzie milo :D

Co ile sie wymienia te kadrize czy jak to sie tam nazywa
Co ile sie wymienia automizery czy jak to sie nazywa :D
Na ile starcza buteleczka plynu ?

Ogolnie jakie koszta jest palenia e-papierosa w miesiacu ? Na zwykle papierosy wychodzi mi ok 300zl miesiecznie .

Odpowiedz
Cytat
21 odpowiedzi
boxer82

Osobiscie mysle że e-papieros to takie same gównoj ak zwykły papieros. Jezeli chcesz przestac to poprostu zrób to a jeżeli nie to się nie oszukuj.
Ja nie pale całkowicie od pó a od początku 2010 roku popalałem => paliłem przy okazji jak kumpla spotkałem, jak impreza była itp tak srednio raz na 2 tygodnie i wtedy ok 5-10 fajek na wieczór. Do tego 2010 paliłem ok paczki dziennnie od 1997 roku więc trochę czasu było.
Nie uzywałem żadnych tabletek,nie czytałem ksiązek nic z tych rzeczy. Kwestia woli i uzmysłowienia sobie czego chcesz. Musisz poprostu chciec rzucic.

Co do tematu to nie powiem ci jak to wypada - ale kumpel liczyl i sie opłaca. jednak u niego wyglądało to tak że miał tego e-pap a i tak kupował fajki (palił go tam gdzie nie mógł normalnego)

Odpowiedz
Cytat
Pasiv

Allen Carr - Easy Way. Przeczytaj książkę, zawiera wszystkie wskazówki dotyczące papierosów jakie chcesz palić. Po lekturze będziesz bez problemu mógł zdecydować czy palić elektroniczne czy analogowe. _thumbsup:

Odpowiedz
Cytat
koval1990

nie chce rzucic palenia :)

Chce zaoszczedzic i tym bardziej pomyslec troche o zdrowiu.