Skip to forum
Table selection.

Notifications
Clear all

[Closed] Table selection.

11 Posts
6 Users
0 Reactions
1,148 Views

Witam,

Jestem początkującym graczem i chciałem się dowiedzieć czegoś o wyborze stołu do gry. Czy jest to istotny element, jakie stoły wybierać i na co zwracać uwagę?

Pozdrawiam,
kniarzyn

10 replies

I to jest bardzo dobre pytanie. Myślę, że w najbliższym czasie napiszę o tym większego arta, teraz tylko kilka aspektów.

1. Zawsze szukaj stołów z bliską maksymalnej ilości graczy, czyli jak grasz FR to 9/10 8/10 gdy grasz SH 6-max to szukaj stołów 5/6 min 4/6. Przy mniejszej ilościach dla odpowiednich typów zmienia się charakterystyka przypadkowości, co nie jest zbyt dobre - szczególnie dla początkujących graczy.

2. Patrz na stacki zawodników - Gdy grasz BSS to nie pchaj się do stołów gdzie gra zbyt dużo zawodników shortstack, ponieważ to bardzo ogranicza twoje możliwości zarobkowe oraz zmusza Cię do grania bardziej tight niż byś sobie tego życzył.

3. Patrz na flop seen - gdy jest zbyt duży może to oznaczać dwie rzeczy. Pierwsza, że gracze albo grają bardziej loose i wtedy masz do czynienia z większym odchyleniem, ale również potrafi podnieść zyski, gdy się to potrafi wykorzystać. Druga, że jest to stolik pasywny, gdzie gracze mało podbijają i dużo limpują.

4. Średnia wielkość pota - gdy średnia wielkość pota jest większa niż ok 25% BI oznacza to, że przy stoliku są gracze albo bardzo agresywni, którzy betują dużo albo debile, którzy callują dużo :) Przeciw jednym i drugim trzeba grać bardziej tight :)