Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Kontrola komputera

10 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
1,003 Wyświetlenia

Witam!
Mam pewien problem. Ostatnio moja dziewczyna dziwnie się zachowuje, nie pozwala mi dotykać swojego telefonu/komputera, przy próbie choćby sprawdzenia swojej poczty stoi za mną i się denerwuje, mówiąc żebym zostawił jej komputer w spokoju a jak wezmę do ręki jej telefon żeby sprawdzić godzinę, ona po prostu dostaje szału. Wg mnie coś jest na rzeczy i tutaj pojawia się pytanie czy macie jakiś pomysł na monitorowanie jej działalności na komputerze? wiem że są programy zapisujące logi z klawiatury, ale jestem w tym kompletnie zielony i prosiłbym o jakieś rady skąd to wziąć i co dalej.

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
9 odpowiedzi

cool story

Odpowiedz
Cytat
bartek3112

gach on the river !
:]

Odpowiedz
Cytat

Ja to sie tam nie znam na tych hakerskich programach ale mozna ustawic team viewer tak zeby uruchamial sie przy starcie systemu i ustawic do niego stale haslo. Problem jest taki ze dziewczyna musialaby byc niezle nieogarnieta zeby nie zauwazyla tego programu w trayu, mozliwe da sie jakos ukryc jego procesy :)

Odpowiedz
Cytat

A mi sie zdaje ze cos kreci i trzeba ja potrzasnac i ewentualnie kopnac w tylek, a nie bawic sie w Jamesa Boda.

Odpowiedz
Cytat
Prezydent1

a może... szczera rozmowa?

Odpowiedz
Cytat
DzikiHenry

znalem takiemalolaty co wysylaly jakims zbookom przez telefon zdjecia golych cycek za doladowanie :D a to bylo pare lat temu teraz to moze wysylaja sobie jakies filmy hd :F

na bank cos jest na rzeczy ale co tego nie wie nikt
to nie musi byc gach tylko jakies inne jej shizki wiec bez paniki
teraz tylko spokoj + logika + obserwacja :D + podstawa nie dawaj po sobie znac ze
mozesz pogadac na spokojnie drazac temat ale utrzymujac go bez awantury i potem 'olac' i wnikac po swojemu