Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Projektor do domu

16 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
1,931 Wyświetlenia
Thorek

Witam.

Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zakup projektora do domu. Jak o czymś myślę, to koniec końców ląduje to w moim domu, niemniej jednak zupełnie nie znam się na projektorach i nie wiem na co zwrócić uwagę. Do czego chciałbym używać? Generalnie planuję oglądać filmy, zdjęcia i ewentualnie pograć sobie w jakieś gry na xboxie. No i teraz na co zwrócić uwagę? Firma? Żywotność lampy? Kontrast? Zoom? Obiektyw? Rozdzielczość? - tutaj chyba przydałoby się HD (ale Full Hd czy HD Ready styknie?), skoro chcę używać tego do oglądania filmów, tylko że tego typu projektory są mimo wszystko dość drogie. Aha jeszcze jedna istotna sprawa. Czy rzucanie obrazu na białą ścianę będzie ok, czy powinno kupić się jakiś ekran i czy pomieszczenie musi być mocno zaciemnione?

Generalnie wszystkie rady miel widziane. Jak macie jakieś ciekawe modele to też wdzięczny będę za podanie ich.

Co sądzicie o modelu BenQ W600?

Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat
15 odpowiedzi
Thorek

No come on, tylu kinomanów, a nikt projektora nie używał? :(

Odpowiedz
Cytat
przemek20011

Hej odświeżę trochę temat....

mam zamiar zakupić projektor, co polecacie tak do ceny 2500zł, co jest ważne przy zakupie itd...

Odpowiedz
Cytat
sebano2

Podbije i ja,
jakby ktoś z użytkowników podzielił sie spostrzeżeniami byłoby przyjemnie.

I jeszcze również ważne - ekrany - na co zwracać uwagę?

Odpowiedz
Cytat

Cześć,

temat kina domowego to temat rzeka, żeby coś doradzić trzeba znać kilka podstawowych parametrów:

- do czego ma służyć (co będzie wyświetlane i w jakiej rozdzielczości materiał źródłowy, co będzie źródłem wizyjnym)
- jaka jest odległość pomiędzy miejscem na projektor, a ekranem
- jaka szerokość ekranu maksymalnie
- czy ma być używany w ciągu dnia, czy wieczorem, czy pomieszczenie jest zaciemnione
- jaki jest budżet