Skip to forum
Cześć, jestem kompl...

Notifications
Clear all

[Closed] Cześć, jestem kompletnie zielony

6 Posts
6 Users
0 Reactions
667 Views

Cześć, jestem z Warszawy, mam 23 lata, obecnie pracuję ale nie studiuję.
O PokerStrategy dowiedziałem się rok remu dzięki turniejowi StarCrafta, który sponsorowali i który sponsorują ponownie w tym roku - jest to Teamliquid Star League.
Od razu chciałbym też bardzo serdecznie podziękować za to, że sprawiliście że turniej ten może się odbyć a pula nagród jest nie mała.

Z drugiej strony jestem tutaj trochę jakby pierwszy raz ponieważ do tej pory poker jakoś po prostu mnie nie interesował więc nigdy się nie zagłębiałem w nic z nim związanego.
Mój problem wynika chyba z tego w jaki typ pokera było mi dane grać, a i to niezbyt wiele razy - nie wiem czy to ma jakąś swoją nazwę i czy to tak naprawdę wogóle poker jest ale do tej pory grałem w po prostu "rozdaj graczom po 5 kart, pozwól wymienić dowolną ilość raz i niech się licytują".

Teraz czytam o No-Limit Hold'em (BSS?) a tutaj chyba wszystkie karty są odkryte na jakimś etapie gry, w sensie leżą na stole i można je dopasować do tego co się ma ale kompletnie nie wiem jak taka rozgrywka wygląda więc mam pewne problemy czytając artykuły dla początkujących i stąd kilka pytań:

1. O co chodzi z flopem? Wiem że flop, turn i river składają sie na karty widoczne na stole ale czytam "jak podbijać przed flopem" i nie wiem o co chodzi :(
    W zasadzie chyba po prostu pytam się jak wygląda normalna rozgrywka?
  2. Zasady podbijania - czy po prostu to jest taka stała reguła że zawsze muszę potrójnie przebić i dodać do tego każde sprawdzenie innych graczy?
  3. "Sprawdzenie" i "wejście" to jest to samo?? Strasznie głupio brzmi to pytanie, pytam dla pewności
  4. Stawka to jest wartość podbicia 1 gracza?

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi i wasz czas :)

5 replies