Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Elo

14 Posty
12 Użytkownicy
0 Reakcje
1,013 Wyświetlenia

Witam wszystkich serdecznie.
Gram od jakiegoś czasu w pokera (od paru miesięcy bardziej intensywnie) i co jakiś czas wracam na pokerstrategy z mocnym postanowieniem podszkolenia się w tej trudnej grze. Może teraz jak już zdecydowałem się napisać na forum to pójdę za ciosem. Lubię MTT i cash games. Turnieje jednostolikowe jakoś miej, ale chyba tak naprawdę nie odkryłem jeszcze swojej specjalności. Bardzo lubię grę live i od czasu do czasu zaglądam do kasyna lub spotykam się z kumplami. Mieszkam w UK. Online na razie ładnie torbie, więc pewnie sporo pracy przede mną :)

Odpowiedz
Cytat
13 odpowiedzi

Witam :)... Jeśli lubisz MTT a jednostolikowe nie bardzo to może jakieś SnG wielostolikowe? (90-180os). Jest to całkiem niezły wstęp do turniejów MTT a ograsz się trochę, no i wymagany bankroll na spokojną grę na najniższych stawkach jest o wiele bardziej akceptowalny dla początkującego niż bankroll na MTT :f_biggrin: . Skąd dokładnie jesteś? Sam mieszkam w UK.

Pozdro.

Odpowiedz
Cytat
Piotrek2345

No siema :f_drink:

Odpowiedz
Cytat
Psychopata

Witamy na pokładzie :) :f_drink:

Odpowiedz
Cytat
Bicek

:gl:

Odpowiedz
Cytat

O widzisz MadSheep, dzięki za poradę. Jest tyle możliwości gier, że tak naprawdę trudno mi się określić i próbuję wszystkiego co NL Holdem. Mieszkam na północy. Edynburg. :) Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat

Musisz stwierdzić co bardziej Ci podchodzi, czy turnieje czy cash. Jeśli wybierzesz jedno z dwóch zaczniesz zastanawiać się nad typem i limitami czy to turniejów czy gier cashowych. W razie czego pisz na PW ;)

Odpowiedz
Cytat
djseeed

.

Odpowiedz
Cytat

Powodzenia :pcuser:

Odpowiedz
Cytat

Powodzenia!

Odpowiedz
Cytat
draco09

Materiałów jest co nie miara, gorzej z czasem i chęciami - skąd ja to znam.

Odpowiedz
Cytat
slawciu

Siema, życzę wielu sukcesów! :)

Odpowiedz
Cytat
Lonke777

Powodzonka żbiku! ELO320

Odpowiedz
Cytat
Jarzab86