Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Hej

12 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
738 Wyświetlenia
obcyss

Siema.
Jestem 21 studentem z ŁDZ. Wcześniej korzystałem jedynie z serwisów szkoleniowych na [treść edytowana]. Nie wiem jeszcze co gdzie u was się znajduje także chwile mi zajmie wdrążenie się w wasze środowisko.

Pozdrawiam ;)

// takie linki nie są mile widziane na naszym forum co zostało opisane w regulaminie, proszę o zapoznanie się z nim ;)

Odpowiedz
Cytat
11 odpowiedzi
kamil13151

Witaj obcyss.

Miło, że do nas dołączyłeś. Pozwól, że Cię oprowadzę. :)

Na początku warto zacząć od wybrania poker roomu i odebranie darmowej gotówki. Od razu po tym dostaniesz wyższy status i zyskasz dostęp do większej ilości filmów, które rozwiną Twoje umiejętności - sekcja wideo. Jeśli nie wiesz jaki poker room wybrać, zajrzyj do tematu: Poker room dla Ciebie, w którym profesjonalne osoby doradzą Ci jaki będzie najlepszy serwis dla Ciebie.

Program, który pomoże Ci poszerzyć wiedzę, będzie to oczywiście Equilab, tutaj pobierz teraz PokerStrategy.com Equilab za darmo, natomiast tutaj instrukcja obsługi programu Equilab.

Możesz również skorzystać Kupna statusu, dzięki któremu możesz wskoczyć jeszcze wyżej i mieć pełen dostęp do wszystkich możliwych materiałów.

Nie zapomnij zajrzeć do działu: Strategia, gdzie znajdziesz poradniki odnośnie strategii pokera. To jeden najważniejszych działów na początku drogi, bez którego ciężko być wygrywającym graczem, dlatego zachęcam by poświęcić jemu trochę czasu.

Chciałbyś na początku października zagrać za darmo w praskim turnieju z pulą gwarantowaną w wysokości 50 000 €? Dzięki naszej promocji 4x4 HESOP Hunter masz okazję, żeby zdobyć jedną z czterech wejściówek do Main Eventu wartych po 175 €. A jeśli ci się nie uda zdobyć biletu, ale spełnisz wszystkie założenia promocji, otrzymasz podwyższenie statusu do końca września!

Może napiszesz coś nam więcej o sobie? Co grasz: MTT/SnG/Cash? Jakie stawki? Ile już czasu? :)