Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Weeeee

14 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
922 Wyświetlenia
cwirek1982

Czesc Wszystkim! Nazywam sie Tomek i w pokera gram ok 5 lat (od dwoch lat mtt) moje hobby to 4bety i 5bety xdd pozdrawiam wszystkich, zycze sukcesow pokerowych i na ruletce(zart tego nie grajcie) oraz sle buziaczki :****

Odpowiedz
Cytat
13 odpowiedzi
HollyGrail

Cześć, cwirek. :fdrink

Odpowiedz
Cytat
FeelTheKick

No nie :) kogo tu przywiało. Witaj. :coolface:

Odpowiedz
Cytat
cwirek1982

Jest sie juz jakis czas w "tej spolecznosci" wiec wypadaloby sie przywitac xddd pozdrawiam!! ;))

Odpowiedz
Cytat

Witam :)

---------------
busy do holandii rzeszów - zobacz!

Odpowiedz
Cytat
piachu01

hejka:*

Odpowiedz
Cytat
Crimson

Hej cwirek1982,

Może napiszesz o sobie coś więcej? Jakieś konkrety, np. czy interesują Cię 4bety i 5bety IP czy OOP? :coolface:

Tak poważnie, to fajnie że zdecydowałeś się przywitać :fdrink.

Zachęcam do zapoznania się z naszymi partnerskimi poker roomami, na których możesz wyrobić bonus od pierwszego depozytu i dzięki temu podbudować bankrolla. ;)

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
Skibcio

Witaj cwirek1982,

Jak to się mówi lepiej późno niż wcale. Fajnie, że postanowiłeś się przywitać. Ja tego jeszcze nie zrobiłem :(

Fajnie byłoby, jakbyś napisał coś więcej, bo nie jesteś "przeciętnym" pokerzystą ;)

Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat
draco09

Na forum od 2007 i zaledwie dwa posty, w wydawało mi się że ja długo czekałem z pierwszym wpisem :P Również poproszę coś więcej tym bardziej, że poprzednie posty dają do zrozumienia że ma się z jakąś legendą :D

Odpowiedz
Cytat
cwirek1982

Hmm co tutaj napisac ;)) wlasnie jestem na lidze epg w katowicach(jak co tydzien ;)) moja przygode z pokerem zaczalem od gier cashowych ;) glownie gralem nl50 - nl100 niestety keszowki mi sie szybko znudzily i przerzucilem sie na sng ;))