Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witajcie!!

4 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
481 Wyświetlenia

Witam!!

Mam na imię Artur :) - heh zabrzmiało jak w poważnej korespondencji do pracodawcy xD.
Może trochę o mnie :P Jestem muzykiem, i w sumie z tym wiąże przyszłość, aktualnie studiuje Jazz i muzykę rozrywkową w mieście - Kraków :) Nie dawno też zacząłem "bawić" się branży marketingu internetowego.

Na stronę PokerStrategy.com w sumie nie pamiętam jak trafiłem, jeśli dobrze kojarzę to przez przypadek, ale bardzo się z tego ciesze bo praktycznie jej nie zamykam :)
Pokerem zaraził mnie tata przyjaciela jakiś rok może półtora temu. Ale mogę powiedzieć, że w pokerze "ugrzązłem" jakieś dwa miesiące temu. Uwielbiam grać, sprawia mi to przyjemność i radość, jest to dla mnie sposób relaksu :)

Głównie gram SnG na PokerStars i PartyPoker. Ostatnio zorganizowaliśmy ze znajomymi domowy turniej, wiec co tydzień grywam live co mnie bardzo cieszy.
W przyszłości marzy mi się grywanie po najsławniejszych pokerowych "światowych placówkach"

Udało mi się w poprzednie wakacje zagrać w Szwecji turniej live, w którym nie wypadłem najgorzej - chociaż wtedy to były moje początki w pokerze. I wtedy wiedziałem, że poker na pewno będzie nieodłączną częscią mojego życia :)

Dzięki PokerStrategy dużo się nauczyłem i będę to robił dalej. Ciesze się, że istnieje taka strona która na prawdę dużo daje. =)

Pozdrawiam wszystkich!

3 odpowiedzi

Witaj Artur,

Niezmiernie cieszymy się, że nasz serwis przyczynił się do rozwoju Twojej kariery pokerowe, i mamy nadzieję, że zostaniesz z nami na dłuuugo, dzięki czemu Twoje umiejętności będą stale rosły, co przełoży się na szybką realizację Twoich pokerowych marzeń. Życzę Ci samych sukcesów!

Pozdrawiam.

Witam serdecznie!

Muzyków zawsze miło widzieć na forum, więc tym bardziej cieszę się, że tu trafiłeś.

Cały czas staramy się rozwijać i oferować nowe materiały szkoleniowe, konkursy i promocje, żeby uatrakcyjnić naszą ofertę.