Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam!

16 Posty
8 Użytkownicy
0 Reakcje
2,355 Wyświetlenia

witam wszystkich serdecznie. Przeglądam to forum już jakiś czas i muszę przyznać, ze robicie tutaj kawał dobrej roboty. Sporo poczytalem i dzięki wielu opiniom poprawiam swoją grę. W pokera gram od jakiegoś roku(live) natomiast w internecie 2 tydzień. Wybrałem starsy i na dzień dzisiejszy będę sIe ich trzymał. Jako początkujący gracz nie mogę znaleźć dla siebie odpowiedniej formy gry, gram t w fix limit i w ta nowa formule sng fifty 50, fixy gram na limicie 0,25-0,50 i idzie mi naprawdę dobrze. Co do fifty50 to gram te za 5$ i tez mi fajnie idzie co powoduje ze za grosz nie wiem na czym się skoncentrować;) moze Wy coś doradzicie. Na koniec muszę się pochwalić, ze dzisiaj wygrałem satelitke 45 osobowa do sunday storm co uważam za duży sukces na tym etapie rozwoju. Pozdrawiam wszystkich i życzę wielu sukcesów.

15 odpowiedzi

Cześć r3fleX,

witam Cię serdecznie na naszym forum i dziękuję za ciepłe słowa. Mam nadzieję, że Ty również przyczynisz się do rozwoju naszego forum, gdyż to użytkownicy przyczyniają się do znakomitej atmosfery na forum.

Wybór odmiany nie jest rzeczą łatwą i trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, która forma jest najlepsza. Poza tym, Twoje wyniki to zbyt mała próbka, aby na jej podstawie decydować, która odmiana jest dla Ciebie lepsza.
Może zwrócisz uwagę w czasie gry, która odmiana sprawia Ci najwięcej satysfakcji, przy czym niezależnie od wyników. Musisz bowiem pamiętać, że poker to nie tylko nieustanne wygrywanie.

Jeżeli będziesz miał pytania, pisz śmiało, a my na pewno Ci pomożemy.

Pozdrawiam,
dohpaZ

imgoingtomirage

Witaj r3fleX.

Dzięki za pochwały, miło nam :).

Jestem tego samego zdania co dohpaZ, warto wypróbować kilka różnych odmian i wybrać tą która nam daje najwięcej "funu" ale nie tylko opierając się na chwilowych wynikach :).

Pozdrawiam.