Super Tuesday Final Table with PokerNoob - Dubbed from German

  • MTT
  • MTT
  • $1050
  • Fullring
(14 Votes) 17088

Description

In this dubbed video, PokerNoob conducts a session review of the Super Tuesday Final Table where he is running deep as the Chipleader.

Tags

high stake PokerStars series Session Review

Comments (26)

newest first
  • EuanM

    #1

    Enjoy the new sessionreview from PokerNoob! Please leave your feedback & questions below.
  • Genius91

    #2

    nice
  • Heave112

    #4

    love your video, your voice is cool also :D
  • chaissa

    #5

    I like it and want to see more
  • DarkDoener

    #6

    This is a translation of an 2 years old german video.
  • antstruk

    #7

    Yea cool voice
  • Xenomystus

    #8

    that is not pokernoobs voice ist it oO
  • Xenomystus

    #9

    oh i see ist the translation...
  • maclaudstein

    #10

    1 year waiting for Noob)
  • maclaudstein

    #11

    Lol, Its the same video as a year ago. Badbad, wanna see Noob's new videos
  • pokerjan

    #12

    Waiting for the announced Poker Noob Vid!!!!
  • pokerjan

    #13

    BongBob
  • Bierbube

    #14

    That's not the voice of PokerNoob right? I think that's the voice of GoMore21. But why?
  • icrushyou

    #15

    very nice video.............looking forward to see part 2
  • EuanM

    #16

    Hi Guys,

    Thanks for your comments. The video is a dubbed video from the DE Community and so this is not PokerNoob's voice.

    The video was originally released in the German community in December 2009.
  • Kaitz20

    #17

    Damn it, people knew already December 2009 how to float oop :P Have to bring my game now to another level.
    I´d personally would bet A river with KT. I think he has there more often some medium pp-s that he would fold on the river than Qx hands that he would herocall. 2/3 potsize bet should do the job. Would generally consider overbetting but that seems more like bluff than valuebet.
  • kacsa1st

    #18

    #17+1 with KT
  • NatRPheM

    #19

    Radio voice :D
  • p0rkus

    #21

    #14 Gomore/Subar/Peppery/PokerNoob/4ertik/ArhAngel etc... it's all one person = me :D
  • p0rkus

    #22

    Oh yeah, and thanks for the nice comments guys :)
  • donald0404

    #23

    wow amazing video.. super tuesday mtt
  • nnssoonn

    #24

    Thank you for this!
  • PutMyRobeOnRITE

    #25

    Good Video
  • nnssoonn

    #26

    When does Part 3 come? :D
  • NewGuy420

    #27

    not bad..a little conservative play considering the payouts..good for beginners.
  • kahllle

    #28

    jajaj nacho chamuyandose a veronica dabul