Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Weekly Quiz - SnG - Multitable Sit 'n' Go's

29 Berichten
16 Gebruikers
0 Reactions
1,817 Bekeken
Orodin

Onze auteur FishermansFriend (Aanpassing aan de uitbetalingsstructuren van MT-SnG's) heeft 11 pittige opgaven opgesteld die je kennis van de verschillende MT SnG-spots testen.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
28 replies
bayleysa

10 van de 22 punten gehaald, en serieus gemaakt ook nog. I must be running hot for lifetime lol

Beantwoorden
Citeren
chaserr

Fulltilt Poker 27-man tournament (6 handed)

:D

Beantwoorden
Citeren
chaserr

18 ?(

Beantwoorden
Citeren
chaserr

Ik denk dat het door de FTP vragen komen dat is sws rigged.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

damm, maar 11, en dat na jaartje hier rond te kijken,
kan beter ad random check, fold of raise klikken :P

Beantwoorden
Citeren
gewoonlars

Vraag 6 en 10 fout :(

Beantwoorden
Citeren

Mmh, 20, foutje dus, vraag me af hoeveel marge er zit, maar dit is toch wat ik vandaag nog ff wilde bestuderen ipv te spelen, dus komt vast wel weer goed.

Beantwoorden
Citeren
DonBartos

Oorspronkelijk gepost door chaserr

Fulltilt Poker 27-man tournament (6 handed)

:D

I see what you did there.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Oorspronkelijk gepost door bayleysa
6 van de 22 punten gehaald, en serieus gemaakt ook nog. I must be running hot last week lol

Overal waar dubbele opgaves zijn, waar de ene push is en de andere fold, heb ik het andersom :facepalm: En een 8bb shove vanuit CO callen met KTo? Ik heb nog veel te leren :D

Beantwoorden
Citeren
Mitchelll92

18 van de 22 :) Heel serieus gemaakt, volgens mijn denkwijze, al doe ik als ik in zo'n situatie niet altijd mijn denkwijze volgen ^^

Beantwoorden
Citeren
DonBartos

Bij resultaten gaat de link van "bespreek op het forum" naar een Engels topic uit december 2010, denk dat het naar dit topic moet wijzen.

Ben het tbh niet eens met alle vragen, vind het iig wat raar dat er geen ranges/stake bij staan, maakt het eigenlijk vrijwel onmogelijk om echt goed te antwoorden.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Ben het tbh niet eens met alle vragen, vind het iig wat raar dat er geen ranges/stake bij staan, maakt het eigenlijk vrijwel onmogelijk om echt goed te antwoorden.

Wat meer info bij de vragen had idd beter geweest.
Vele situaties zijn toch afhankelijk van het type/niveau spelers waardoor je, zoals Bart zegt, onmogelijk met zekerheid juiste antwoorden kunt geven op een groot deel van de vragen.
Ook denk ik dat bij bepaalde vragen beide antwoorden goed kunnen zijn, afhankelijk van de edge die je denkt te hebben op de tegenstanders. Vb thin calls maken omdat je denkt voor te liggen op hun range hoeft niet altijd de correte move te zijn imo.

Maar ik kan het ook mis hebben hoor. :)
Ik had de quiz wat snel gemaakt en had maar 14/22

Beantwoorden
Citeren
pollentier

10/22 en toch winning player...staan wat dubieuze dingen in vind ik...

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Bij resultaten gaat de link van "bespreek op het forum" naar een Engels topic uit december 2010, denk dat het naar dit topic moet wijzen.

wat was je score?

Beantwoorden
Citeren

Preflop: Hero is MP1 with 66
2 folds, Hero?

6s6h 36,550%
99+, AJs+, AQo+ 63,450%

8s8h 36,587%
99+, AJs+, AQo+ 63,413%

Dus 88 is een twijfelgeval, en 66 is een easy fold. Ja jongens, droom lekker verder :).

Quiz is in elkaar gezet door iemand die toch vooral op sng wiz ranges af lijkt te gaan, beetje goedkoop dit.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa

Oorspronkelijk gepost door TheErwin

6 van de 22 punten gehaald, en serieus gemaakt ook nog. I must be running hot last week lol

Overal waar dubbele opgaves zijn, waar de ene push is en de andere fold, heb ik het andersom :facepalm: En een 8bb shove vanuit CO callen met KTo? Ik heb nog veel te leren :D

wat zit je men quotes nu aan te passen?

Beantwoorden
Citeren
DonBartos

Oorspronkelijk gepost door rrrood

wat was je score?

geloof 10-12 ofzo :D

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Hoefde ik zelf niet te typen :D

Beantwoorden
Citeren
bayleysa

Hoefde ik zelf niet te typen :D

Doe het dan ff dikgedrukt:)

Beantwoorden
Citeren