Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Weekly Quiz - SNG - Tricky Spots, deel 2

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
583 Weergaven
Orodin

In dit tweede deel van de quizserie 'Tricky Spots' zul je worden geconfronteerd met een aantal lastige en soms marginale spots in Sit 'n' Go's.

Houd er rekening mee, dat al deze handen reeds zijn besproken in de handbeoordelingsfora en dat de uiteindelijke oplossing daardoor soms iets kan afwijken van de standaard-strategie.

Veel plezier en succes met de quiz!

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Sokzel

Waar is die discussie te vinden over vraag 4? :P

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Ik heb even gekeken, maar in de quiz staat het antwoord er gewoon bij, ook als ik hem zelf doe...

Maar wat bedoel je precies? Zoek je de forumthread van die exacte hand toen die in het handbeoordelingsforum besproken werd, of zie je het antwoord er gewoon niet bij staan?

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Ik heb even gekeken, maar in de quiz staat het antwoord er gewoon bij, ook als ik hem zelf doe...

Maar wat bedoel je precies? Zoek je de forumthread van die exacte hand toen die in het handbeoordelingsforum besproken werd, of zie je het antwoord er gewoon niet bij staan?

Jawel ik zie het antwoord wel maar ik ben benieuwd waar / welke thread deze hand besproken werd. :P

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Poeh, dat zou wat zoekwerk worden. Deze quizes worden vanuit diverse communities gemaakt, dus de hand kan overal vandaan gekomen zijn, niet alleen de Nederlandstalige.

Ik zal wel even nagaan voor je of het mogelijk is dit nog te achterhalen. Ik laat het nog weten :).

Mag ik hier uit afleiden dat je het misschien niet eens bent met het gegeven antwoord? Hoe kijk je er zelf tegenaan?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Jammer, niet voor brons blijkbaar..

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr

Je hebt 16 van 19 mogelijke punten gescoord. Dit komt overeen met 84 % !

Ik call eerste dom (bijna 1:2 dacht ik enkel).
Raise/fold snowmen
En fold AQ na miss.. :(

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Poeh, dat zou wat zoekwerk worden. Deze quizes worden vanuit diverse communities gemaakt, dus de hand kan overal vandaan gekomen zijn, niet alleen de Nederlandstalige.

Ik zal wel even nagaan voor je of het mogelijk is dit nog te achterhalen. Ik laat het nog weten :).

Mag ik hier uit afleiden dat je het misschien niet eens bent met het gegeven antwoord? Hoe kijk je er zelf tegenaan?

Ik vind 4-handed achten folden wel té nitty. :P

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Jammer, niet voor brons blijkbaar..

Nee, helaas. Silver en hoger. Speel je untracked?

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Sokzel,

Ik heb even bij education gevraagd of zei toevallig wisten om welke hand het ging, maar dat was niet het geval.

De schrijver is wel handjudge in de Duitse community, dus het zal zeker een hand zijn die hem daar op het forum opgevallen is, waarbij hij deze interessant vond om in de quiz op te nemen.

Misschien kun je de hand op het forum posten als discussiehand zodat iedereen er zijn of haar mening over kan geven?

Beantwoorden
Citeren