Its about point 15 of the VIP programm T&C.
"Regardless of player activity, all unused Merit Points will expire after 12 months."What means "all unused"? Every point that is accumulatet more than 12 months ago? Or will all points expire when I dont claim a VIP reward in 12 months?
The point is that I started playing at bet365 in mid January 2011. And I wanna get the 7.500$ reward. For this I need the platinum status. I will have the status from November till January so I can claim the bonus in February 2013.
So there are the meritpoints from January 2011 that will expire (because of the 12 month rule). Is this the point or will all Meritpoints expire in January 2011?
Vielen Dank für Ihre Webnachricht.
Ich gehe davon aus, dass Sie das Poker VIP-Programm meinen. Mit Punkt 15. ''Alle nicht verwendeten Leistungspunkte verfallen nach 12 Monaten, unabhängig von der Aktivität des Spielers'' meinen wir die Punkte, die Sie nicht umgetauscht haben in diesem Zeitraum. Mit dem Status meinen wir ob Sie Bronze, Silber oder Gold sind. Also unabhängig davon.
Sollten Sie dazu weitere Fragen haben, melden Sie sich bitte erneut.
Mit freundlichen Grüßen
Annemarie V.
bet365-Team
Imo ist das nicht so eindeutig. Kann mir einer sagen, was da jetzt Sache ist? Ich habe über 300k Points und wenn die weg sind, dann raste ich aus.