Skip to forum
Notifications
Clear all
895 Posts
75 Users
0 Reactions
105.6 K Views
juhanuha

otin sun postauksesta+nikista riidit kuka oot :)

koh larnin saarireissu meni ihan jees, otettiin aurinkoa rannalla ja vuokrattin skootterit joidenka kanssa sitten kierrettiin saarta Jujun ja toisen kamppiksen kanssa. paikalliset mainosti etta kannattaa kayda chekkaamassa joku monkey beach, mutta kun kaytiin kattomassa niin vittu siella mitaan apinoita ollu. anyways hyvia kuvia saatiin tuolta saarelta joita laittelen nettiin kuhan saadaan kameraan kaapeli ostettua niin saan noi kuvat koneelle.

nyt fulltiltilla grindanny jonkun 1,5k hands breakevenilla nl50fullia. aika sairaan lagia on tullu vedettya, statsit nayttaa vpip20 pfr15 3bet 10% ja AF joku 4 varmaan.

eilen pidettiin bb-talossamme grillipartyt, lihat vaan puuttu mutta juomien maara korvasi lihan puutteen. kamppikset veteli kaikennakoisia kookosrommidrinkkeja ja muita herkkuja, itse turvauduin laosista tuotuun 25 bahtin (50sentin) viskipulloon joka kylla helahti nuppiin aika mukavasti. Juju veti vesilinjalla niinku aina, se ei nykyaan kayta alkoholia ollenkaan. oli kuitenkin hyvin meidan kanssa meiningeissa.

jossaan 11-12 aikoihin lahettiin porukalla jomtien biitsin lahella sijaitsevaan thaikkubaariin tyhjentamaan cocktailkannuja. parin tunnin ja neljan kannun jalkeen paatettiin lahta walking streetille discoon ettimaan toiselle kamppikselle vahan elavaa lihaa, kuitenkin huonolla menestyksella. sen sijaan ladyboyt kavivat kuumana ja toinen kamppis saikin juosta ihan tosissaan yhta poikatyttoa karkuun. huvittava naky kun iso mies juoksee tollasta muijaa karkuun joka huutaa aijalle "come to suck my dick you handsome boy". veikkaan etta kaveria ei paljon naurattanu.

selvittiin kuitenkin kotiin jossaan vaiheessa iltaa, ei kylla mitaan muistikuvia monelta. aurinko ei ollu kuitenkaan kerennyt nousemaan joten oiskohan sitten ollu jossain 5 maissa.

tanaan vietankin sitten hirveeta paskarapulaa olohuoneen sohvalla ja alotan kohta todennak pelailemaan pokrua.

illalla varmaan minigolffaamaan ja keitolle. ens viikon maanantaina kamppikset lahtee bangkokiin vajaa viikoksi niin mulla on hyvaa aikaa grindata sitten. toivottavasti pelit lahtee kayntiin.

Reply

Heehe.. tota tahtia sul on maksa kirroosi ennen 35 ikävuotta

Reply
juhanuha

ettei ois jo nyt ;) sen verran mahassa mouruaa. paskakin on vihreen varista monjaa.

Reply
juhanuha

jooh. eilen otettiin ihan rauhallisesti pari kaljaa vaan, ja tanaan paiva menny grindaillessa. 4k+ kaden jalkeen breakevenia mutta boonusta tiltilla on nyt hakattu 100$, eli plussalla mennaan kokonaisuudesaan.

huomenna kamppikset lahtee bangkokiin ja juhanuha jaa grindaamaan seka pitamaan taloa pystyssa :) maratoonisessarit siis tulossa.

Reply
juhanuha

joo, eilen kaverit lahti bangkokiin ja meikalainen jai Jujun ja baby-koiran kanssa pitamaan huushollia kasassa. grindasin eilen jotain 2-3k katta nl100sss pelia tuloksena pelkat bonarit. no eipa haittaa, kylla jo pelkilla bonareillakin pystyy tuolla tekemaan ihan kivaa tulosta kun tiltilla on dealt rakeback.

tiltin 600$ talletus on siis nostettu nyt to 810$ joista suurin osa on clearattua bonaria.

tanaan pelailut jatkuu.

Reply
juhanuha

parin tunnin pelien jalkeen bankroll nayttaa 910$. ois viela 50$ enemman tullu ellei saatanan netti ois alkanu hidastelemaan sit just pahimmalla hetkella kun koitin assilla shovettaa. ajattelin etta vitkutan vahan tota shovea ja otan timerin kayttoon vahaksi aikaa ennenkun pusken. painan timeria kun aika tulee mutta mitaan ei tapahdu, koitan painaa shovea mutta mitaan ei tapahdu, timeri menee umpeen, foldaan AA ja vitutus nousee paassa siihen tasolle etta lopetin sessarin sit siihen.

muuten netti on toiminu ihan moitteetta mutta heti kun ollaan 60bb deep vihun kanssa sorvaamassa rahoja sisaan niin voe helevata...

taitaa olla viskipaukun paikka.

Reply

Kävi itelläkin eilen vastaava. Everestin saittiin pysy yhteys koko ajan, mut Titanille kaatu varmaan 20 sekunniks. Sit ku yhisti takas niin KK oli menny pakkaan ja ois pitäny loppuun asti

Reply
juhanuha

joo naa on niin hienoja naa yhteyskatkot, oikea pokerin suola.

tanaan otin viela iltasessarin ja lopputulokseksi 880$ bankroll, eli turpaan otettiin. toi mun sss peli on kylla ollu nyt jotain ihan uskomatonta, statsit tyyliin 11/10/10 toi vika siis 3bet. voikohan sss/pelia ees pelaa voitollisesti noilla statseilla ?

Reply

Tiltillähän pääsee plussalle pelaamalla vain AA ja KK, se rakesysteemi on niin jees kyylille.

Reply
juhanuha

joo tanaan koitan vetaa joillain 7/6/2.5 statseil ja katon et miten lahtee sujumaan.

Reply
juhanuha

lahtihan se sujumaan, vedin reilu tunnin sessarin 16 tablaten 7.8/6.8/4.8 statseilla, kasia tuli noin 1400. profiitit 220$ plus laja bonareita paalle.

vituttaa vaan kun mulla ei ole fulltiltilla rakebakkia. mun tili on avattu joskus 2v sitten ihan fulltiltin omien sivujen kautta. saiskohan supportista kinuttua itselleen rakebakin jos ilmottais reikkaavansa 4k+ kuussa.

ilman rakebakkia tai bonusta tota sss pelia on kylla ihan turha pelata...

Reply

vituttaa vaan kun mulla ei ole fulltiltilla rakebakkia. mun tili on avattu joskus 2v sitten ihan fulltiltin omien sivujen kautta. saiskohan supportista kinuttua itselleen rakebakin jos ilmottais reikkaavansa 4k+ kuussa.

Sama kuvio. Jos tuo onnistuu niin ilmottele meikäläisellekin. Tosin mä en kyllä reikkaa 4 k/kk...

Reply
0O00O0

Alkuperäinen kirjoittaja McGrecor

Sama kuvio. Jos tuo onnistuu niin ilmottele meikäläisellekin. Tosin mä en kyllä reikkaa 4 k/kk...

Kyl tuo luultavasti onnistuu, jos ei ole mihinkään affiin liitetty. Full Tiltilla on niin sanotusti oma affi, jonka kautta saa kanssa ton 27% rb:n. Full Tiltin supporttiin vaan yhteyttä, ne siellä osaa ketoa enemmän kuin minä. :f_thumbsup:

Reply

Kyllä saa, kaveri tuota kokeili onnistuneesti joskus 2 vko sitten.

Reply

Kyl tuo luultavasti onnistuu, jos ei ole mihinkään affiin liitetty.

Mites jos on liitetty PS:ään. Eli tili tehty aikoja sitten mutta ei talletuksia?

P.S. Sori Juhis kun sun blogia sekotellaan näillä kysymyksillä.

Reply
Vaccinum

PS:ään liitettyyn tiliin onnistuu myös, jos rakebackin saamisen aikaraja PS:llä on umpeutunut. Kokemusta on.

Reply
juhanuha

huohhuoh, sessari miinukselle 265$ verran. noi haviot menee kylla ohivetojen piikkiin, tuli sellasta biittia ettei mitaan rajaa.

muuten sss-16-tablaaminen tuntuu hyvalta. reikkia tulee niin perkeleesti etta veikkaan et toi 600$ bonari on grindattu varmaan sunnuntai-iltana loppuun. sit jos ei rakebakkia heru tiltilta niin joudun taas vaihtamaan saittia... ei kylla tekis mieli, toi fulltilt nayttaa olevan ihan jees mesta. mut jos vaihto tulee niin sit ehka pacific poker. lahetin supportille mailia tosta rakebak asiasta asken, toivotaan etta tulee myonteinen vastaus.

Reply

Alkuperäinen kirjoittaja juhanuha
huohhuoh, sessari miinukselle 265$ verran. noi haviot menee kylla ohivetojen piikkiin, tuli sellasta biittia ettei mitaan rajaa.

muuten sss-16-tablaaminen tuntuu hyvalta.

:f_confused:

Reply
juhanuha

siis sain koko ajan hyvia +ev muuveja aikaan, mutta vihut veti ohi. pitkassa juoksussahan noi tulee takaisin ettei tassa mitaan hataa vaikka reilu 10 binia sinne menikin.

Reply

Alkuperäinen kirjoittaja juhanuha
muuten sss-16-tablaaminen tuntuu hyvalta.

Kyllä minäkin nuorena oisin saanut kymmeniä pöytiä multitettua, enää ei vanhan kädet toimi yhtä nopsaan... :f_cool:

Reply