Skip to forum
Notifications
Clear all
895 Posts
75 Users
0 Reactions
105.6 K Views
juhanuha

joo oon vissiin pahemman luokan actionhuora kun tuntuu etta 16 poydallakaan ei saa tarpeeksi actionia... laitoin supportille mailia etta nostaa mun max poytien maaraa, jos kokeilis seuraavaks 24 poytaa voi olla rakebakit kohallaan.

Reply

Mulla on kyllä välillä sama, kokeilin itsekin 24 pöytää, mutta odottappas kun kuuteen tulee AA/KK/AK :f_biggrin:

Reply

Alkuperäinen kirjoittaja juhanuha
huohhuoh, sessari miinukselle 265$ verran. noi haviot menee kylla ohivetojen piikkiin, tuli sellasta biittia ettei mitaan rajaa.

muuten sss-16-tablaaminen tuntuu hyvalta. reikkia tulee niin perkeleesti etta veikkaan et toi 600$ bonari on grindattu varmaan sunnuntai-iltana loppuun. sit jos ei rakebakkia heru tiltilta niin joudun taas vaihtamaan saittia... ei kylla tekis mieli, toi fulltilt nayttaa olevan ihan jees mesta. mut jos vaihto tulee niin sit ehka pacific poker. lahetin supportille mailia tosta rakebak asiasta asken, toivotaan etta tulee myonteinen vastaus.

Itellä on fulltiltillä rakeback liitetty noin 2 vuotta tilin avaamisen jälkeen.
Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoittelivat sieltä, että tutkivat asiaa. Viikon sisään tuli ilmoitus, että antavat tietoni sille affi-saitille ja sieltä otetaan yhteyttä.
Kokonaisuudessa ensimmäisestä yhteydenotosta meni aikaa noin 4 viikkoa, kunnes sain ilmoituksen, että nyt on tiliin saatavilla rakebackkiä.

Pistävät varmaan niitä ilmoituksia sinne jonain könttänä kerran kuukaudessa tjsp.

Reply
Anssi

Itellä raja tulee vastaan n. 25 sittarissa, nl-sss:ää varmaan kyl pystyn pelaamaan jotain 30 pöytää.

Reply

Alkuperäinen kirjoittaja Wlore

Alkuperäinen kirjoittaja juhanuha
huohhuoh, sessari miinukselle 265$ verran. noi haviot menee kylla ohivetojen piikkiin, tuli sellasta biittia ettei mitaan rajaa.

muuten sss-16-tablaaminen tuntuu hyvalta. reikkia tulee niin perkeleesti etta veikkaan et toi 600$ bonari on grindattu varmaan sunnuntai-iltana loppuun. sit jos ei rakebakkia heru tiltilta niin joudun taas vaihtamaan saittia... ei kylla tekis mieli, toi fulltilt nayttaa olevan ihan jees mesta. mut jos vaihto tulee niin sit ehka pacific poker. lahetin supportille mailia tosta rakebak asiasta asken, toivotaan etta tulee myonteinen vastaus.

Itellä on fulltiltillä rakeback liitetty noin 2 vuotta tilin avaamisen jälkeen.
Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoittelivat sieltä, että tutkivat asiaa. Viikon sisään tuli ilmoitus, että antavat tietoni sille affi-saitille ja sieltä otetaan yhteyttä.
Kokonaisuudessa ensimmäisestä yhteydenotosta meni aikaa noin 4 viikkoa, kunnes sain ilmoituksen, että nyt on tiliin saatavilla rakebackkiä.

Pistävät varmaan niitä ilmoituksia sinne jonain könttänä kerran kuukaudessa tjsp.

Jos juhanuhan tili on liitetty PokerStrategy.comiin, oikeuttaa se myös rakebackiin automaattisesti. Full Tiltin pitää enää "kytkeä se päälle". Oletko juhanuha kysellyt asiaa jo meidän asiakaspalvelusta? Yleensä he voivat auttaa juuri tällaisissa asioissa. :f_thumbsup:

Reply
juhanuha

ei oo tili liitetty ps:saan kun muilla on joku 2v vanha tili minka olin tehny ihan ft omien sivujen kautta sillon kun alottelin pelaamaan.

E: omg fulltiltilla ei saa kuin 16 poytaa auki. pitaa jossaan vaiheessa tallettaa rahaa myos johonkin toiselle saitille sitte.

Reply
Zanfess

eikös pöytien määrää voi lisätä ottamalla supporttiin yhteyttä? luulisin että ei ole ongelma kun sehän tuottaa talolle vaan enemmän mitä enempi pöytiä saat auki :)

Reply
juhanuha

joo alussa kun tekee tilin nin saa vaan 8 poytaa auki. sit kun lahetaa supportille kyselya niin saa 16 auki ja sen jalken ei sa enaan lisattya, kysyin supportista jo.

paivan eka sessari vaja 1k katta ja 120$ miinukselle... oli aika hirveta menoa, kun katoin niin omat isoimmat potit oli jotain mun TT vs 88 vs A8 pf ineja tai jotain muita fisujen raiskauksia. sit omat isoimmat havityt potit oli jotaan hirveita setuppeja tyyliin AK vs AA jne. millonkohan ma paasen tekemaan niita setupeja kans vihuille, kysyn vaan... niita on nyt vaan omaan suuntaan sadellu vimeset 20k katta... tosin on runnannu reilusti yli ev:n nyt holdem managerin mukaan, voittanu jonkun 300$ enemman kun pitaisi all- in tilanteissa. ei toi nyt sinansa nl100 tasolla mikaan iso juttu ole, mutta kun noi kaikki on tullu tyyliin 40-80$ poteissa. eli ohi on vedelty ja rajusti.

ofc sitten joskus kun paasen pelaamaan taas isolla stakilla niin havitaan kaikki isot all-in tilanteet kaks viikkoa putkeen. eli eka runnataan hyvin pienissa poteissa ja sitten kun siirryn pelaamaan isolla stakilla niin lady domina alkaakin vituilemaan herolle aivan varmasti... vituttaa jo valmiiksi.

Reply
juhanuha

toka sessari tanaan vietettiinkin nl50 isolla stakilla, ja voittoa tuli noin 60$.
7 poytaa vaansin yhta-aikaa joka tuntui kylla hieman tylsalta. ens kerralla sitten varmaan 9 poydalla koitan.

Reply

Paljonko saat suurinpiirtein raketettua kuussa?

Reply
juhanuha

riippuu ihan kuusta. nyt tuppaa menee pelit vahan sekalaisesti niin ei kylla osaa heittaa mitaan arvioo. yleensa varmaan raketan jonkun 3-4k kuussa.

Reply
juhanuha

ainiin, kuvia loytyy facebookista

kaykaahan kommentoimassa :)

Reply

Lisää kuvia ulkoelämästä ja thaimaasta yleensä.

Kämppä on aika baller! _biggrin:

Reply

Perus thaikku-kämppä, itekki tuollasessa sillo asustelin :P

Reply
juhanuha

juu, pitaapi muistaa sanoa tolle kamppikselle etta ottaa kameran mukaan mestoille kun ens kerran mennaan. nyt ollaan vaan vedetty kovaa grindia tassa muutaman paivaa.

tanaan painettu pari sessaria @ nl200 sss josta tulosta +200$. bonari ois kohta clearattu kokonaisuudessaan, joku 50$ viela clearaamatta. vois toi ft pitaa kiiretta sen mun rakebakin kanssa kun tolla SSS-pelilla ei paljon muuta voiteta tuolla 100-200 tasolla kuin nuo rakebakit eli aika turha pelailla ennen ku se rakbakki sielta saapuu. ryyppaan sitte vaikka nekin paivat kun ei "pysty" pelailemaan ;)

4 pulloa viskia odotelis tossa tv-tasolla... :f_love:

Reply

Ja paljon tuo kämppä teki kuussa _o:

Reply
juhanuha

vuokraan noita huoneita 11k baht/kk, sisaltaa 10mb netin,sahko- ja vesilaskun, talon vakuutuksen seka siivouksen ja tiskauksen + kokin. eli Juju siivoaa ja tiskaa taalla ja tekee ruokaa, tekee mm. perkeleen hyvaa grillilihaa ;) myos mopon hankinta mielessa, jolla sitten asukkaat voi huristella kaljatukussa sun muualla tarpeellisilla ostoksilla niin ei tarvitse sitten taksejakaan maksella.

hinta sen takia vahan kovempi kuin aluksi ajattelin koska mulla meni noin 20-25k bahtia kaikkiin hankintoihin, mm. tv, poyta, lohotuoli, tuuletin, grilli, astiat sun muut veden ja riisinkeittimet ym... nettipiuhat piti tilata taloon jne seka loppupeleissa vastuu talosta on mulla.

aluks olin ajatellu etta vuokraisin noita huoneita tyyliin 33% hinta vuokrasta mutta se ois aika -ev muuvi. mutta ei toikaan kallis hinta ole. vertaa vaikka halpaan hotelliin pattayalla 8.5k/kk + sahkot noin 1.5-2k/kk niin aika saman hintaseks tulee.

mulla on nyt viela vapaana toi ylakerran "sviitti" kuhan itse muutan sielta tonne alakerran makkariin, tosin mun pitaa ostaa kalusteet sinne eka kun se on nyt ihan tyhjillaan.

ja jos noista vuokrahinnoista joskus sattuu jaamaan mulle omaan kateen ns. ylimaarasta niin ne menee tan talon kalustukseen, mm. parvekkeelle ois siisti saada jotkut auringonottolohotuolit ja olkkariin vois hommaa kotieatterin jne jne...

eli nyt niitti varaat sen sviitin itelles jouluks niin ei tarvi sun blogista kuunnella vuodatuksia piparittomista viikonlopuista ;) Jujulla on paljon hyvannakoisia kavereita :f_love:

Reply
juhanuha

paivan eka sessari nl200sss ja tulosta +100$. bonari on nyt 12$ vajaa clearattu ja kasia tahkottu noin 23k. vois kohta vetasta ton bonarin rippeetkin kassaan ja vetasta sitten vaikka pienet juhlaviskit ;)

Reply
Vizah

Kurkkaa sen jälkeen request valikosta check my bonus offer jos sullakin ois siel 100d bonari oottamassa =)

Reply
juhanuha

joo toka sessari ja -100$. bonari kuitenkin clearattu 10 paivassa, kasia tuli 23k ja tulosta itsessaan -80$ mihin olen periaatteessa ihan tyytyvainen, koska rakea on aika vaikea biitata nl100sss pelilla. pelit jatkuu @nl200sss ja joku +0,5-1bb/100hands ois ihan kiva winrate tolle tasolle. rakea kuitenkin paukkuu 12-tablaamalla joku 40-50$/h eli tosta kun saa jatkossa sen 27% palautuksen niin se tarkoittaa jotain 12$ tuntiansiota rakebakeista eli dollari rakebakkia per poyta.

kurkkasin asken niin ei ollu mulle mitaan bonaria tarjolla, koitanpa illemmalla uudestaan.

Reply