Skip to forum
Notifications
Clear all
895 Posts
75 Users
0 Reactions
105.6 K Views

Alkuperäinen kirjoittaja juhanuha
joo toka sessari ja -100$. bonari kuitenkin clearattu 10 paivassa, kasia tuli 23k ja tulosta itsessaan -80$ mihin olen periaatteessa ihan tyytyvainen, koska rakea on aika vaikea biitata nl100sss pelilla. pelit jatkuu @nl200sss ja joku +0,5-1bb/100hands ois ihan kiva winrate tolle tasolle. rakea kuitenkin paukkuu 12-tablaamalla joku 40-50$/h eli tosta kun saa jatkossa sen 27% palautuksen niin se tarkoittaa jotain 12$ tuntiansiota rakebakeista eli dollari rakebakkia per poyta.

kurkkasin asken niin ei ollu mulle mitaan bonaria tarjolla, koitanpa illemmalla uudestaan.

Kuis noin? Ite tosin en oo ku muutamia tuhansia jakoja nl100sss pelannut ja kun rake on dealt (niinkuin tilittiläkin) niin eikös todellinen rakeback ole yli 100% melkein koska muut rakettavat "sinun puolestasi"? NL50 enempi pelannut.

Reply
Anssi

Ei sinne 100% pääse, mutta jotain 40% varmaan saa takaisin, riippuu kuinka aggro on ite.

Reply
juhanuha

meinasin siis tolla etta itsessaan BB/100Hands luku tuskin nayttaa nykyaan nl100 tasolla plussaa, eli periaatteessa pelataan breakevenia, mutta tuotto tuleekin juuri nimenomaan rakebakista.

nl200 tasolla raken vaikutus winrateen on pienempi joten siella voi odottaa mielestani jo positiivista BB/100Hands-lukua. joku vois luulla etta pelaajat on parempia nl200 tasolla mutta ei noi mun mielesta ainakaan tiltilla pelaa yhtaan paremmin SSS-pelaajia vastaan. muutenkin taysia totaalidonkkeja loytyy mun mielesta ihan yhta paljon kuin nl100 tasoltakin.

Reply

Samoilla linjoilla, NL100 on SSS pelillä musta vaikeimmin biitattavissa. NL200 helpottuu hivenne, ja suht samoja ne vihut on vielä NL400, jossa raken pienuus rupee jo oikeesti hyödyttää. Blindeista tapellaan vähän enempi mitä isompiin mennään ja kilosessa sitten blindi taistelut alkaa merkkaa varmaan jo suurinta osaa tilanteista.

Noissa isoimmissa aina alku on helpompaa kun vihut ei tunne suo, sitten vaikeutuu, kun hyvät vakkarit voi hyödyntää sun pelissä olevat pienetkin heikkoudet.

Reply
juhanuha

vois vaikka vahan paivitella taas blogia pitkasta aikaa, mulla vaan kirjotushalut lakkaa heti kun irl alkaa menee vahankin perseelleen. ja nyt talsitaan taas vaihteeksi siella koyhyyden suossa. liferollit talla hetkella nayttaa noin 500$ joista fulltiltilla noin 400 ja 100 matkaamassa partylta pankkitilille.

pelit ei oo siis suosinu, ei sitten yhtaan... oon myos pelannu viime aikoina aika huonosti ite, tuntuu et oon tal hetkel aika scared money poydissa.

Juju sentaan aloitti tyot joten ruokarahat jotenkin hanskassa tulevaisuudessa.
kai sita pitais itekki keksia jotain toita... kuulin etta pattayan pokeripeleissa ois diilereista puutetta, pitaa tanaan tiedustella asiaa yhelta kontaktilta.

jotain hyviakin uutisia loytyy :)

Jippej saapui eilen matalaan majataloon ja otettiin tyypin kanssa ensikosketus pattayan yoelamaan. kaytiin eka yhessa baarissa vetamassa ilmaset safkat ja pelattiin vahan bilista josta sit jatkettiin rannalle vetamaan kunnon pulsukannit seiskasta ostetulla sangsom-pullolla. pullo tyhjenty vahan liiankin nopeesti, jonka tuloksesta kotimatkalla kaaduttiin 3 paalla skootterilla, suoralla tiella tietenkin meikalainen kuskina niin arvaahan siina miten kay ;)

tanaan suunnitelmissa tenuttaa lisaa ja vahan grillailla samalla.

lava kaljaa ja viskipullo odottelis tossa korkkausta...

Reply
Khiiniau

kai sita pitais itekki keksia jotain toita... kuulin etta pattayan pokeripeleissa ois diilereista puutetta, pitaa tanaan tiedustella asiaa yhelta kontaktilta.

Arvaat varmaan mitä sanon laittoman työn tekemisestä ja vielä ilman työlupaa..... :f_mad:

Reply
juhanuha

joo, ei toi mikaan unelmatyo olis mut periaatteessa tuolla pelaaminen on ihan yhta laitonta kuin jakaminen... ja pelaamaankin menisin jos vaan rollit sallisi.

Reply

Herokin kirjoittaa muualla blogia reissusta. Etsivä löytää.

Kaatuminen suoralla tiellä on liioittelua. Oltiin paikoillaan kun kyseinen vahinko sattui.

Oon siis täällä. juhanuha istuu vieressä ja selaa facebookkia.

Nyt keskitytään olennaiseen..

Eli?

<3,

jippej

Reply

Alkuperäinen kirjoittaja jippej

Kaatuminen suoralla tiellä on liioittelua. Oltiin paikoillaan kun kyseinen vahinko sattui.

Hiphei! Nyt blogi auki tännekin! Ota vaikka copy-pastella siitä toisesta... :f_wink:

Ja muista pitää meidän juhanuhasta hyvää huolta! :f_thumbsup:

Reply

Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA

Hiphei! Nyt blogi auki tännekin! Ota vaikka copy-pastella siitä toisesta... :f_wink:

Ja muista pitää meidän juhanuhasta hyvää huolta! :f_thumbsup:

Voisin toki copypastee, jos saan ennen huomisaamun krapulaa 5 myöntävää vastausta. En kuitenkaan kahta blogia viitsi kirjoittaa. Liian laiska. Tyttö, jonka nimeä en kyllä muista istuu tos vieres väsyneenä. Koitan väistää seurustelun ja suunnata baariin tänää.

Reply

Voisin toki copypastee, jos saan ennen huomisaamun krapulaa 5 myöntävää vastausta. En kuitenkaan kahta blogia viitsi kirjoittaa. Liian laiska. Tyttö, jonka nimeä en kyllä muista istuu tos vieres väsyneenä. Koitan väistää seurustelun ja suunnata baariin tänää.

Jos tarkoitat "myöntävällä vastauksella" sitä, että me täällä puollamme asiaa, niin:

annan myöntävän vastauksen :f_smile:

(4 puuttuu enää...)

Reply
ruotsalainen

jippej: puollan!

Reply
Vizah

No muiden iloks copy pastelle ääni =P

Reply
Ville666

Copy-paste on aina hyvä.

EDIT: Anteeksi nyt tämä blogiraiskaus, mutta tarkoitus oli vaan äänestää. Mun viestit saa kyllä ihan surutta poistaa, jos niistä on haittaa.

Reply

Alkuperäinen kirjoittaja Ville666
Copy-paste on aina hyvä.

+1

Ja nuhikselle nöyrimmät anteeksipyynnöt, kun näköjään tätä blogia raiskataan taas vaihteeksi oikein urakalla.

Reply

Näkeehän sen tuolta toiseltakin saitilta, mutta jos ei suurta vaivaa aiheuta, niin mikäs siinä. Ottakaas Juhanuhan kanssa kuvia siitä niin hehkutetusta yöelämästä!

Reply
juhanuha

joo tanaan koitetaan varmaan teha kunnon kierros pattayan yoelamaan.
tosin kuvauspuolen joutuu hoitamaan meikalaisen kamerakannykka kun ei tota jippej:n yliyyberporvarikameraa uskalla oikein ottaa rannireissulle mukaan.

mutta enkohan ma jotain saa aikaseksi. piti jo eilen ottaa ekat askeleet tyttobaareihin mutta se jai sitten valiin Jujun skitsoilun takia lopputuloksena muija makaa sangylla pyortyneena kun mina jippej ja Jujun kaveri "jee" ryypatan alakerrassa

tanaan sitten uusi yritys, laitan Jujun kasirautoihin tonne makkariin etta paastaan varmasti lahtemaan talla kertaa ;)

Reply

Montas huonetta siinä sun lukaalissa olikaan? Ollaan mietitty frendin kanssa, että tehdään vihdoinkin se thaimaan reissu. Meinattiin tossa enskesänä. Touko-kesä-heinäkuun aikana tehdä.

Mietittiin, et juhanuhan baller palacesta vois melkeinpä aloittaa thaimaan matkaamisen.

Reply
juhanuha

4 makuuhuonetta loytyy.

Juhanuhan ball's place toivottaa avosylin kylla vastaan jos tulette :f_love:

Reply
juhanuha

Alkuperäinen kirjoittaja Ryyti

Alkuperäinen kirjoittaja Ville666
Copy-paste on aina hyvä.

+1

Ja nuhikselle nöyrimmät anteeksipyynnöt, kun näköjään tätä blogia raiskataan taas vaihteeksi oikein urakalla.

joo, en valita. Mina se isoin taman blogin raiskaaja taidan kuitenkin olla. te muut tulette viela kaukana perasta ;)

Reply