Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 1: ikkek vs. Turuntor

16 Posts
4 Users
0 Reactions
280 Views
HuhtalaJ

ikkek ja Turuntor, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen ensimmäisellä kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 8.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Ensimmäinen kierros pelataan paras kolmesta -systeemillä, eli jatkoon selviää kahdella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 8.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
15 replies
Turuntor

Hei vaan.

Meidän pitäisi ilmeisesti päästä sopimukseen muutamista asioista pelien järjestämiseksi. Tässä minun avaukseni:

Ajankohta: useimmat illat käyvät, varsinkin tarpeeksi myöhällä. Ehdota sinä jotain, minä kerron onko minulla sillloin aikaa.

Sivusto: sinänsä ihan sama. Ehdotan kuitenkin IPokeria, kun siellä trafiikki on sen verran maltillista, että kukaan tulee tuskin väliin, vaikkka pelaisimme pelit ilman mitään erityisjärjestelyjä. Toinen vaihtoehto olisi Starsin Home Games.

Sisäänosto: minun puolestani voisi olla pienin mahdollinen.

Peliformaatti voisi minusta olla mahdollisimman hidas, ehdittäisiin vähän pelaamaankin.

Reply
ikkek

heips,
viikolla mulle käy todella huonosti, olen yleensä auton kopissa :) onko tää viikonloppu jo myöhästä? muuten se saattaa mennä ensi viikkoon, mul käy ihan hyvin ipokka just avasin winnerin ja sielä on ainakin taalasii 7min level 1500alotus. eli jos mahdollista niin voidaan painella vaikka tänään jos käy ,ite alan paineleen turneita kohtapuoleen _cool:

Reply
HuhtalaJ

Normaalisti ottelujen ajankohta pitäisi saada suurinpiirtein kiinni 18 tuntia ennen matsin alkua reilaamisen mahdollistamiseksi, mutta koska ikkekin ensi viikko on täynnä, niin poikkeuksellisesti voitte sopia pelinne jo tälle päivälle, mikäli huominenkaan ei ole hyvä.

Reply
ikkek

ok mulle käy huominen ihan hyvin sopiiko klo 16.00

Reply
Turuntor

Huominen on ihan mahdollinen mutta klo 16 ei. Joko ennen klo 15 tai sitten klo 20 jälkeen onnistuisi.

Mutta tämä ilta sopisi kyllä mainiosti. Pelataanko kohtapuoliin?

Reply
ikkek

no saatinhan me lupa :) mennään vaan sovitaanko joku aika vai skype? mun nicki on ztakuz ipokalla

Reply
ikkek

niin muuten onko ipokan sivustolla väliä,vai näkyykö samat kaikilla?

Reply
Turuntor

Skype on varmaan hyvä väline ajoittamista varten. Laitan viestin comtoolissa kohta. Ipokerin nikkini on Lahnanen.

Reply
Turuntor

Menin nyt istumaan yhteen $1 normaalinopeuksiseen pöytään (e: 770 pokerilla), sittenhän selviää, näkyykö sinne.

Reply
ikkek

pelit käynnissä

Reply
ikkek

ensimmäinem kierros pelattu ikkek voitti 2-1 :f_cool:

Reply
Turuntor

Kyllä ikkek nyt oli parempi, 2-1. Onnea jatkoon!

Reply
NutzAreOk

Onnittelut ikkek:lle ensimmäisen rundin voitosta! _cool: Seuraavaksi sitten CPallo vastassa.

Reply
HuhtalaJ

Onneksi olkoon, meillä on nyt ensimmäinen pelaamalla jatkoon mennyt selvillä!

Mitkäs ovat nyt kumpaisenkin fiilikset? Mitä mieltä olette kisasta?

Reply
ikkek

mitäs mielestäni tasasta vääntöö, itellä lian vähän kokemusta hupista, mitä ny joitain kymmeniä ehkä _biggrin:turnaus huppeja takana. ekan ratkasu oli herolla 33 vs AA ja floppaan setin ja turnilla sitten mennään keskelle 1-0. ja toinen si me vastustajalle hero A7 vs KK floppaan vielä avun eli 7 mut ei riitä 1-1. ja ratkaseva hero 8T vs J5 floppi 976 NH;) check call turni 2 vihu saa värin vedon turni menee sheck ja riveri 5 vihu saa alapään suoran johon minä betsaan ja vihulta tulee all in maksu ja 2-1 :f_cool: yhteensä painettiin 150 kättä. itsellä häiritsi vähän ku oli kymmen turneeta käynnissä, mutta ihan kiva juttuhan tää on. lisää vaan tälläsii turneita eri jutuista toivoo hän _biggrin:

Reply