Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 1: ilari27 vs. Pooof

11 Posts
5 Users
0 Reactions
416 Views

ilari27 ja Pooof, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen ensimmäisellä kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 8.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Ensimmäinen kierros pelataan paras kolmesta -systeemillä, eli jatkoon selviää kahdella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 8.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
10 replies
ilari27

Pelataan mieluiten starssilla, std micro-pelei. En tiiä onko vaikeeta päästä samaan peliin?

Jos lisäät mut vaikka skypeen, nimi löytyy mun yhteisösivulta! :)

Reply

Moi!
Stars on mulle ihan ok. Pelikassaa löytyy myös partylla, eli siel vois olla helpompi päästä samaan peliin mikäli sulla tili siellä on. Lisään sut skypeen niin sovitaan tarkemmin. :)

Reply
ilari27

Viittisköhän joku dumari varmistaa että partyllä saa pelata? Ohan se vielä semiyhteistyösivusto kuitenkin. :) Olis kyllä hyvä jos kävis.

Reply
NemoKala

Heipsan,

"Kaikki ottelut on pelattava verkoissa, joissa PokerStrategy.comilla on yhteistyösivustoja - löydät ne täältä."

gl

Reply

Koska sulle sopis että pelattais meidän matsi, joudutaa vissiin starssilla pelaamaan. Mulle sopii huomenna melkeen mihin kellon aikaan tahansa. Lauantaina olis aamupäivällä ja päivällä aikaa mut illalla on muuta menoa. Sunnuntaina sopii sitten vasta joskus 22:00 jälkeen riippuen siitä kuinka hyvin VRn aikataulut pitää

Reply
HuhtalaJ

Starsille sellainen vinkki, että europeleihin on helppo päästä yhdessä :)

Reply

Ei ole ilarista mitään kuulunu, skypessäkin lähettelin viestiä. Alkaa pikkuhiljaa tulee kiire ottelun kanssa.

Reply
ilari27

Joo Pooffi jyräs mut suoraan kahessä erässä. Onnea jatkoon.

Reply

2-0 voitto mulle niinku ilari jo mainitsi, saas nähä kuinka pitkälle meikäläinen tässä turnauksessa räpeltää :)

Reply
HuhtalaJ

Onnea Pooofille, kovan päänahan nappasit :f_thumbsup:

Reply