Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 2: Jolluu vs. thosee

19 Posts
4 Users
0 Reactions
469 Views
HuhtalaJ

Jolluu ja thosee, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen toisella kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 15.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Toinen kierros pelataan paras viidestä -systeemillä, eli jatkoon selviää kolmella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 15.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
18 replies
Jolluu

Ehdottaisin pokerstars.eu saitiks ja turnauksina 3.5e HU matsit? (Tämä siksi, että täyttyvät luultavammin hitaammin)

Mulle käy melkeen mikä päivä vaan.

Reply

joo mulle kävis parhaiten tän viikon pe stars.eu

Reply
Jolluu

Originally posted by thoseee
joo mulle kävis parhaiten tän viikon pe stars.eu

Mihin aikaan perjantaina? Mikä sun nick on stars.eu? Mul Inflaatio

Reply

sovitaaks 16:00? nicki on those_112

saaks muuten udella mitä pelejä pelaat vakkaristi? ite väännän 25-200nl full, mut noita isompia vaan sillon ku siel on joku donaattori muuten en pärjää siel.. huppia joskus satunnaisesti mut ei oo todellakaan mun vahvuus..

Reply
Jolluu

saaks muuten udella mitä pelejä pelaat vakkaristi? ite väännän 25-200nl full, mut noita isompia vaan sillon ku siel on joku donaattori muuten en pärjää siel.. huppia joskus satunnaisesti mut ei oo todellakaan mun vahvuus..

Täl hetkel pelaan abil about 8d MTT-pokeria. Huppi myös kohtuu tuntematonta, joten saadaan varmaan hyvät skabat

Joo klo 16 passaa näillä näkymin hyvin.

Reply
Jolluu

Originally posted by Jolluu

Täl hetkel pelaan abil about 8d MTT-pokeria. Huppi myös kohtuu tuntematonta, joten saadaan varmaan hyvät skabat

Joo klo 16 passaa näillä näkymin hyvin.

Passaako semmosel systeemil et pelataan aluks 2x pöytää HU ja pudotetaan toinen pois sitten, kun jompikumpi on yhden päässä voitosta?

Reply

joo pelataa vaa 2x hu, haluutko normin vai turbon? ite haluisin normin ettei mee ihan nii nopeesti pre ai. mut siis kumpi tahansa käy kyllä

Reply
Jolluu

joo pelataa vaa 2x hu, haluutko normin vai turbon? ite haluisin normin ettei mee ihan nii nopeesti pre ai. mut siis kumpi tahansa käy kyllä

Ite liputtaisin turbon puolesta. Passaako se?

Onko sulla skypee, ois kätevä kun vois sopia sitten ennen peliä tarkan ajan kun hitataan pöytiin?

lisää Inflaatio, jos on

Reply
Jolluu

Oisko mahdollista aikaistaa perjantain pelejä alkamaan 15.30? Olis menoa klo 17 jälkeen, et onnistuu toi neljäkin, mut mieluummin hieman aiemmin

Reply

joo 15:30, ei oo skypee.. en piilota itteeni etsi toiminnolta ja meen istuu vaik johonki tyhjään käteispöytään ni siin chatissä voi sopia tarkemmin. pöydän pitäis pysyy tyhjänä kukaan tuttu 25nl regu tuskin haluu pelata mua vastaan

Reply
NutzAreOk

Skype on kyllä näinä päivinä erittäin kätevä apuväline yhteydenpidossa, suosittelen lataamaan. :)

Reply
HuhtalaJ

Onnistuu sillai kätsysti että sovitte minuutin tarkan ajan (Starsin kellon mukaan), jolloin ensimmäinen peli alkaa. Molemmat kun hoitavat filtterit ennen tuota kellonlyömää niin kuntoon, että ruudulla näkyvät vain ne oikeat turnaukset ja sovitte kumpi istuu ensimmäisenä tyhjään pöytään, niin hyvin menee. Sovitte esim. että tasan 15:30 alkaa, molemmilla filtterit valmiina ja oikea näkymä klo 15:25, toinen istuu heti 15:30 jälkeen kun näkee tyhjän pelin.

Itse siinä pelissä on sitten helppo ottaa aina revanssi sen ratkettua, jolloin samaan pöytään istumisen joutuu hoitamaan tarkkuudella vain kerran.

Reply
Jolluu

joo 15:30, ei oo skypee.. en piilota itteeni etsi toiminnolta ja meen istuu vaik johonki tyhjään käteispöytään ni siin chatissä voi sopia tarkemmin. pöydän pitäis pysyy tyhjänä kukaan tuttu 25nl regu tuskin haluu pelata mua vastaan

Joo vois olla tuo ylläoleva ehdotus, filtteröin täs testiks niin ei tuolla ole kuin 1x turbo 3.5e HU pöytä joka ei näytä täyttyvän, että jos on toi näkymä kondikses vaikka 15.25 niin regitään starssin kellon mukaan tasan 15.30 niin onnistuu.

Reply

softat on auki ja kaikki valmiina

Reply
Jolluu

softat on auki ja kaikki valmiina

starssin kello kun lyö 30 niin pöytiin ;D

Reply
Jolluu

Thosee vai 3-1, ei vaan voinu uskoo vihun lyöntei, mut aina siel oli jotain Kyl tuli kohtuullisesti kippei pfr mun JJ+ käsii vastaan.

Reply

joo pakka oli täl kertaa mun puolella kiitokset inflaatiolle hyvistä peleistä ja ehkä törmäillään jossai eu.n turnauksissa jos vielä innostun niitä pelamaan :)

Reply
HuhtalaJ

Onnea voittajalle :)

Reply