Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 2: AngleZero vs. LongAgo

7 Posts
4 Users
0 Reactions
373 Views
HuhtalaJ

AngleZero ja LongAgo, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen toisella kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 15.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Toinen kierros pelataan paras viidestä -systeemillä, eli jatkoon selviää kolmella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 15.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
6 replies
AngleZero

Starsilla mieluiten mun puolesta pelattais. Useimpina päivinä käy kello 15:00 jälkeen, joinain aiemminkin. Ehdota vaikka jotain, mikä itselle käy. Yritän sitten varata aikaa sitä mukaa.

Reply
AngleZero

Bump. Alkaa maholliset ajat olemaan melko vähissä..

edit. Viikonloppuna käy kyllä alustavasti lähes milloin vain kunhan sovitaan hyvissä ajoin etukäteen.

Reply
NutzAreOk

Vielä ehtii kun pitää kiirettä. Olen yrittänyt tavoitella LongAgoa Skypessä tämän tiimoilta. Toiv. ehditte vielä selvitellä paremmuutenne.

Reply

Moro,

Pahoitteluni radiohiljaisuudesta, on ns. härkäviikot työn puolesta.

Tänään ajattelin hieman naputella eli minulle käy jos Zerolla on aikaa. Muussa tapauksessa, luovutan kapulan AngleZerolle 3-0.

Reply
AngleZero

Joo oon nyt valmiina. sori en aiemmin huomannu vastaustas. Lisäilin sut skypessäkin.

Reply
HuhtalaJ

Ottelua ei näemmä saatu pelattua, joten AngleZero jatkoon. Onnea kolmannelle kierrokselle!

Reply