Skip to forum
Notifications
Clear all

Kierros 2: TatyTheMan vs. Zanfess

7 Posts
4 Users
0 Reactions
319 Views
HuhtalaJ

TatyTheMan ja Zanfess, pelaatte vastakkain Huppimestaruuskisojen toisella kierroksella. Tämän ketjun tarkoituksena on keskustelu teidän välisestä ottelustanne, ja ennen kaikkea sen yksityiskohtien sopiminen.

Teillä on sunnuntaihin 15.12. asti aikaa pelata ottelunne ja raportoida voittaja tähän ketjuun. Sopikaa ottelunne yksityiskohdista tässä ketjussa. Toinen kierros pelataan paras viidestä -systeemillä, eli jatkoon selviää kolmella voitolla. Teidän on sovittava ja ilmoitettava tässä ketjussa ottelunne:

• Ajankohta
  • Sivusto/verkko, jossa pelaatte
  • Pelaajanimenne kyseisellä sivustolla
  • Sisäänosto

Kun olette pelanneet ottelunne, vahvistakaa voittaja tässä ketjussa viimeistään 15.12. mielellään kuvankaappausten kera (esim. turnausauloista) siten, ettei jatkoon menijästä jää epäselvyyttä.

Kisojen tarkemmat säännöt ja ottelupuun löydätte täältä:

Huppimestari
Ottelupuu

Onnea peliin!

Reply
6 replies
Zanfess

Mulle kävis parhaiten stars.eu! Päivistä parhaita on keskiviikko ja torstai mutta toki sovittaessa voidaan vetää muulloinki. Sovitaanko skypessä tarkemmin?

Reply
TatyTheMan

Terve!

Nyt ollu vähän kiireistä niin en oo muistanu laitella.
Oisko perjantaina aikaa pelata?
Stars käy hyvin.
Huuteletko vaikka skypessä millon sulle käypi, oon siellä paikalla aina kun oon online.

Reply
NutzAreOk

Onko mitään saatu sovittua? Tänään on viimeinen mahdollisuus pelata.

Reply
TatyTheMan

Pelit pelattu. Mulle voitto onnekkaasti 5-0 tuloksella.

Reply
Zanfess

Tatu harjas 5-0, nettiki katkes keskenkaiken mutta tatu herrasmiesmäisesti foldaili kunnes pääsin takas linjoille. GG!

Reply
HuhtalaJ

Onnea Tatulle, herrasmiesmäisyys palkittiin :)

Reply