Ga naar het forum
100 euro gratis via...

Meldingen
Alles wissen

100 euro gratis via varengold

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
2,363 Weergaven

Hallo,

Ik zag deze promotie op deze site dat je 100 euro gratis kon krijgen via varengold. Nu had ik een vraag wat dit eigenlijk is ? is dit zoeits als paypal of skrill?

En wat bedoelen ze met traden? kan hier iemand meer uitleg over geven

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
MintberryC
PokerStrategist

Als je al te beroerd bent om even zelf 5 minuten de tijd te nemen om het antwoord op je vraag te googlen, denk ik dat er veel anderen zijn die meer recht hebben op die 100 euro :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

heb ik misschien gedaan maar mijn engels is niet zo goed en snap niet wat ermee bedoeld wordt. Ik zie enkel dat het een duitse bank is maar wat heeft dit nu te maken met pokeren? of hoe moet je daarop geld vrijspelen? dit heeft niets te maken met pokeren als ik het goed heb maar is iets zoals aandelen kopen en verkopen?

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

He MintberryC,

het forum is er om vragen te stellen he, dus niet gelijk zo kort door de bocht ;)

Beantwoorden
Citeren

100 euro krijg je niet zo makkelijk hoor... Je moet eerst de lessen hebben gevolgd en dat is best veel info als ik eerlijk ben. Bij andere traders gaat dat iig sneller

EDIT: volgens de mail is die lessen volgen geen vereiste... maar wel handig ;)
Als het anders is hoor ik het graag van de mods hier

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

hoeveel lots moet je handelen om die 100 euro uit te laten betalen?

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

He raymond,

dit staat onderin in het artikel:

Mag ik het geld houden / uitcashen?
Dit is echt geld en als je succesvol bent, kun je dit houden. Net zoals bij het gratis geld van PokerStrategy.com, zijn er enkele restricties. Om uit te kunnen cashen zul je bijvoorbeeld binnen 2 jaar tijd acht lots moeten traden. Op een bankroll van €100 komt dit, als je de geld/bankrollmanagement guide in de beginners-strategie aanhoudt, overeen met 800 trades.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Hallo,

Die 100eu kan je een beetje vergelijken met de startkapitalen die je hier op PS krijgt, alleen dan dus voor trading. Het is dus niet dat je zomaar 100eu krijgt, wat ik een beetje opmaak uit je post.
Er zijn voorwaarden waar je aan moet doen, hetgeen wat ik lees is inderdaad ook wat Darko163 hierboven aankaart.
Als ik dan even logisch nadenk, lijkt 't me dat je na 800 trades:
Ten eerste je moeilijk iets over houdt als je je niet in leest.
Ten tweede zal dit wel een tijdje kosten. (ik heb geen idee hoelang traden duurt tho)

Ikzelf ben nu ook bezig met verificatie van mijn eigen account en zie deze 100eu een mooie mogelijkheid als kickstart om het eens te proberen.

Disclaimer: Ik heb dus persoonlijk ook nog 0 verstand van tradimo, dus voor verdere vragen verwijs ik je naar www.tradimo.com

Beantwoorden
Citeren

Is deze actie tijdelijk? Als in, zal deze er nog zijn begin juli na mijn examens? :P En if not, als ik dat nu allemaal in orde breng, zal ik dat geld onaangeroerd kunnen laten staan tot dan?

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Oereuh
Is deze actie tijdelijk? Als in, zal deze er nog zijn begin juli na mijn examens? :P En if not, als ik dat nu allemaal in orde breng, zal ik dat geld onaangeroerd kunnen laten staan tot dan?

2500 packages, dus tijdelijk. En aangezien pokerstrategy behoorlijk groot is, zou ik er maar snel bij zijn. :)

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

En op het frontpage bericht heeft zeezout bericht dat je ook 1 trade binnen twee week moet plaatsen, maar dat lijkt me niet al te moeilijk.

Beantwoorden
Citeren