Ga naar het forum
20,000 freeroll 7 u...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 20,000 freeroll 7 uur!

43 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
5,771 Weergaven

Hey aangezien ik de toernooi sectie niet kan bereiken maar wel de cashgame sectie, en ik begrepen heb van een paar mensen dat ze niet kunnen inloggen op mansion, gaat dit toernooi zometeen wel door? hij start normaal om 7 uur toch..
Grts jelmo

42 reacties

Mansion ligt plat, lijkt me dat het dan niet doorgaat

Ze hadden gisteren ook al problemen met de server. Denk idd dat het niet doorgaat

gaat nergens over. zon grote site waar zoveel geld in omgaat, sjonge jonge jonge, ik heb er anders geen woorden voor.

Heb deze week denk ik in totaal 4 uurtjes kennen spelen daar.
En dan gaan ze straks nog moeilijk doen ook als je de bonus niet heb gehaald in de daarvoor gegeven periode van 120 dagen. en dit is niet aleen deze week maar ook de afgelopen 2 weken al aan de gang daar bij mansion.

Ik eis een schade vergoeding :tongue:
Nu loop ik wel dus mooi wat inkomsten mis in de afgelopen 2 a 3 weken :D X(

Het is te hopen dat Mansion voor 19.00 uur weer in de lucht is. Anders zal het toernooi idd wel verschoven worden...

is gewoon triest als je IT je 2 dagen achter elkaar in de steek laat als je core business je IT is

ik kan hier (als IT-er) weinig begrip voor opbrengen

nog 6 minuten te gaan, ik zie het niet meer gebeuren voor 7 uur

Virus22
PokerStrategist

jammer had er wel zin in

Het is gewoon te triest, ik had me enorm op dit tournooi verheugd en heb mij gehaast om op tijd thuis te zijn.

In het begin gaf ik Mansion nog het voordeel van de twijfel, maar dat is nu intussen afgelopen, want na wat ik allemaal heb gezien qua problemen, wordt het echt een beetje te gek.

Mansion is echt een ontiegelijk gare pokerroom alleen maar problemen en nu dit had me er ook behoorlijk op verheugd. Hoop dat het op een later tijdstip gehouden kan worden...

Virus22
PokerStrategist

ja wel veel problemen de laatste tijd.
is tie eigelijk al verzet of gewoon begonnen

Ik neem niet aan dat ze al begonnen zijn als er niemand op kan komen. Gaat het wel verzet worden dan?

Diegene met het meeste geluk tijdens de blind allins wint eh.

Virus22
PokerStrategist

dat zou te gaar zijn

komen jullie wel op cash-game server? ik niet, maar de eerste post zei dat wel

remmetje
PokerStrategist

nee dat lukt mij ook niet

de site doet het weer, maar ik kom niet in de software

Ben er wel zeker van dat deze gewoon verzet wordt. Ik zal wanneer ik de nieuwe data heb, dit ook gelijk even doorgeven.

Excuses voor het ongemak, wordt er zelf ook niet echt vrolijk van..... :(

remmetje
PokerStrategist

ach Sharp we zullen het je niet persoonlijk aanrekenen :D

elrio
PokerStrategist

Ik ga der gewoon mijn winsten afhalen na de freeroll (wanneer??) en op partypoker doneren. Die 50$ laat ik wel voor wat ze is.
Ga gewoon op partypoker spelen zonder druk om Points te verzamelen voor die 50$.

So sick of mansion

Greetz elrio