Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 222$??

28 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
2,926 Weergaven
EliasVeritas
Oldschool Grinder

Top 100 Uitbetaling
Je huidige balans: $222

Ik heb dus plots 222$ bij. Ik veronderstel dat dit het geld is van de summer frenzy actie, alhoewel er stond dat dit bij het TAF Account zou bijgeschreven worden. En ik snap ook niet goed hoe men bij het bedrag van 222$ komt. Maar tis wel chill :D.

27 reacties
DeKuip
Elite Grinder

Ik heb ook zo'n soort bedrag gehad, maar dan $125.
Geen idee waar 't vandaan komt, want voor die Summer Frenzy had ik bij lange na niet genoeg..

Ik had het Sharp gevraagd en die wist het ook niet, maar hij had het zelf ook.

Ik heb het maar gewoon meteen uitgecasht, je weet maar nooit ?(

EliasVeritas Topicstarter
EliasVeritas
Oldschool Grinder

Hehe idem. En heb nog geen geld op Titan en zo kan ik voor de summer VIP bonus spelen ;).

DeKuip
Elite Grinder

Titan heb ik afgezworen.
Heb het meteen op PartyPooper gestort, had ik nog een account waar $0.32 op stond. Nu hopelijk weer wat meer!

superjunk
PokerStrategist

50 $ op naar mijn account ! :D

gogogo

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Titan heb ik afgezworen.
Heb het meteen op PartyPooper gestort, had ik nog een account waar $0.32 op stond. Nu hopelijk weer wat meer!

Ik haat Titan :D

Waarop hebben jullie dat geld ontvangen? Ik zie niks en ik heb wel mensen aangemeld :(

Op mijn hoofdpagina stond ook een soort bonus van $75 dollar; weet niet waarbij ik die 'gewonnen' heb :P Mjah, heb op overboeken geklikt, maar nog niets ontvangen op m'n Titan account.

Oh stoer, het staat bij top 100
Bedankt voor de $50 pokerstrategy :D

Gamblewhitme
BlackMember

$ 275,- :)

NLDPeter
PokerStrategist

Dat wil ik ook wel :)

Wat is de reden hier nu eigelijk van ? Omdat jullie in de top 100 van de Nederlandse community zaten ?

Ik snap hem al: Voor elke Friend die via jou link op deze site is gekomen en de welkomstbonus heeft gehaald. Je zou voor de eerste friend $50 ontvangen + $25 per extra friend tot een maximum van 10 friends » totaal dus max: $300.

In het engelse gedeelte heet dit 'Promo Payout' Dus ik denk dat het inderdaad van de Summer Frenzy is.

Het werd in een week overgeboekt ofzoiets, las ik op het engelse forum volgens mij , dat zei een moderator

DeKuip
Elite Grinder

Ik heb het zojuist binnen gekregen.
Toch leuke BR boost, of naja, een nieuwe BR :)

EliasVeritas Topicstarter
EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door IronTears
Ik snap hem al: Voor elke Friend die via jou link op deze site is gekomen en de welkomstbonus heeft gehaald. Je zou voor de eerste friend $50 ontvangen + $25 per extra friend tot een maximum van 10 friends » totaal dus max: $300.

Men zei dat dit wel pas vanaf min. 10 vrienden was.
En dan heb ik wel wat te weinig ontvangen...

Ik heb het al ontvangen :)

Grrr, ik wil nu ook mijn 50 $ hebben