Ga naar het forum
60$ Partypoker voor...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 60$ Partypoker voor 55$ Pokerstars

15 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,494 Weergaven
haveau
Poker Player

Ik dacht dat het ging met moneybookers, maar natuurlijk eisen die afrippers van partypoker eerst een deposit via deze site.

Nu vroeg ik me dus af of er iemand was die toevallig geld nodig heeft op Partypoker en het me terug kan storten via Pokerstars?
Ik weet ook niet hoe dit het gemakkelijkste kan zonder te veel geld te verliezen, dus iemand die me hiermee zou kunnen helpen?

Liefst met een mod of admin als tussenpersoon, tenzij het iemand is met een voldoende aantal forumposts die ik misschien wel kan vertrouwen :)

Alvast bedankt!

14 reacties
haveau Topicstarter
haveau
Poker Player

Iemand? :D

PLZ, ik wil echt naar Stars _biggrin:

NLDPeter
PokerStrategist

1) stort $50op pp
2) withdraw $110
3) stort $50 terug op je rekening
4) stort $60 op stars.
5) ????
6) profit

haveau Topicstarter
haveau
Poker Player

Iets wat ik altijd al heb gezegd is dat ik nooit zelf geld ga storten voor zo'n dingen.
Zelfs niet als ik het erna gewoon terug afhaal.
Kwestie van vertrouwen denk ik, achja :)

NLDPeter
PokerStrategist

kan je ook nooit uitcashen

haveau Topicstarter
haveau
Poker Player

Als ik ooit winsten ga maken, tuurlijk wel :)
Maar zolang ik niet winstgevend speel .. (op lange termijn), lees: tilt

Gangstahhh
PokerStrategist

ja ik wil geld op PP

voeg maar toe op skype gast117

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
ja ik wil geld op PP

voeg maar toe op skype gast117

ben met 45 min online

haveau Topicstarter
haveau
Poker Player

Ok omdat je dus blijkbaar niet gewoon kan transferren heb ik iemand nodig die zowel geld heeft op Partypoker als op Pokerstars.

Waarom?
Ik zal het geld dan gewoon aan je wegdonken aan een cashgame tafel, de rake trek je er dan maar af en stuur je dat geld op naar mijn pokerstars account.

Ik wil vanaf nu enkel nog sitngo's spelen op pokerstars, ik heb daar nu een kleine bankroll (mede mogelijk gemaakt door Gangstahhh :D), maar toch niet genoeg om me er echt comfortabel bij te voelen!

Dus als er iemand is die me hier uit de nood wil helpen! :)

yoshiwa
Elite Grinder

this i called chipdumping , en daar lachen ze niet om:p

zou dit dus niet echt aanraden :)

Oorspronkelijk gepost door haveau
Ok omdat je dus blijkbaar niet gewoon kan transferren heb ik iemand nodig die zowel geld heeft op Partypoker als op Pokerstars.

Waarom?
Ik zal het geld dan gewoon aan je wegdonken aan een cashgame tafel, de rake trek je er dan maar af en stuur je dat geld op naar mijn pokerstars account.

Ik wil vanaf nu enkel nog sitngo's spelen op pokerstars, ik heb daar nu een kleine bankroll (mede mogelijk gemaakt door Gangstahhh :D), maar toch niet genoeg om me er echt comfortabel bij te voelen!

Dus als er iemand is die me hier uit de nood wil helpen! :)

Jup, dat zou ik dus inderdaad chipdumping zijn en das idd niet direct toegestaan ;)

btw: mss dat het wat helpt maar ik heb ook de storting moeten doen bij pp om men BR er lang geleden weg te krijgen.

is allemaal echt easy en betrouwbaar hoor, maak een moneybookers account aan, ga naar een bankautomaat en schrijf 25$(is min dep op party via MB) naar je moneybookers over en stort op Party.

op die manier heb je een moneybookers account waarmee je op stars kan storten en ga je dus vanaf daarna altijd gewoon vrij je BR kunnen verplaatsten naar waar je ook maar wil!!

Nox

haveau Topicstarter
haveau
Poker Player

Hmm ok ik zal dan maar eerlijk zijn :)

De account staat op naam van een vriend,
deze vriend zit nu met het leger in Afghanistan, ik kan hem met andere woorden moeilijk storen voor zoiets :)

Waarom op de account van een vriend?
Toen ik begon te pokeren was ik nog niet oud genoeg, en heb daardoor een vriend mijn account laten aanmakenk, hier speel ik nu nog altijd op :rolleyes:

@ Nox:
Kunnen ze dit dan zo gemakkelijk nagaan? We joinen beide een 22$ HU en doen enkele rematchen. Als ze zoiets al kunnen nagaan.. :P

goh jah, als je het via sng's doet lijkt het me moeilijk voor ze om te ontdekken zolang je slim genoeg bent niets in de chat te bespreken he...

niettemin zou ik het gewoon niet riskeren aangezien de gevolgen je je bankroll kunnen kosten...

is het echt zo belangrijk voor je om echt helemaal niets te storten?
het gaat tenslotte niet om veel en maakt alles er wel een pak gemakkelijk op, ook in de toekomst...?

Nox

yoshiwa
Elite Grinder

wordt wel lastig , want dan moetie gaan depositen met ofwel de moneybookers van zijn vriend , ofwel zijn moneybookers aan zijn vriend zijn account hangen , en das beiden lastig :)

dit is dus de reden dat je beter geen trucs uithaalt die je niet mag doen , je krijgt er altijd wel ergens vodden mee:p

haveau Topicstarter
haveau
Poker Player

Haha ach ja, daar leer je alleen maar van :D