Oorspronkelijk gepost door haveau
Ok omdat je dus blijkbaar niet gewoon kan transferren heb ik iemand nodig die zowel geld heeft op Partypoker als op Pokerstars.
Waarom?
Ik zal het geld dan gewoon aan je wegdonken aan een cashgame tafel, de rake trek je er dan maar af en stuur je dat geld op naar mijn pokerstars account.
Ik wil vanaf nu enkel nog sitngo's spelen op pokerstars, ik heb daar nu een kleine bankroll (mede mogelijk gemaakt door Gangstahhh :D), maar toch niet genoeg om me er echt comfortabel bij te voelen!
Dus als er iemand is die me hier uit de nood wil helpen!
Jup, dat zou ik dus inderdaad chipdumping zijn en das idd niet direct toegestaan
btw: mss dat het wat helpt maar ik heb ook de storting moeten doen bij pp om men BR er lang geleden weg te krijgen.
is allemaal echt easy en betrouwbaar hoor, maak een moneybookers account aan, ga naar een bankautomaat en schrijf 25$(is min dep op party via MB) naar je moneybookers over en stort op Party.
op die manier heb je een moneybookers account waarmee je op stars kan storten en ga je dus vanaf daarna altijd gewoon vrij je BR kunnen verplaatsten naar waar je ook maar wil!!
Nox