Ga naar het forum
advies gevraagd

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] advies gevraagd

8 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
419 Weergaven

Hallo iedereen,

Ik heb 3 weken geleden ongeveer een x 10 euro op pokerstars gestort, ik weet dat het niet veel is maar wou even kijken hoe het allemaal ging enzo.

In het begin ging het niet helemaal goed, want had nog maar 4 dollar ofzo.
Daarna ging het opeens wel goed ik ging 6 max sit en go spelen en belande ong 70% van allemaal in de prijzen. Toen had ik het opgewerkt naar 30$.

in dat weekend had ik niet gespeeld want had geen tijd. Die maandag begon weer met frisse moed, alleen wat ik ook deed ik verloor gewoon alles. elke keer als ik iets had had die ander het beter. toen was het teruggezakt naar 17$.

Daarna had ik weer een weekend niks gedaan en ben ik gister weer begonnen, maar gister was echt het hoogtepunt elke coinflip met ak ofzo verloor je van a10 of andere handen die slechter waren. of mensen callen met 74 een reraise van jou en jij hebt AA en die mensen hitten 2 pair ofzo al dat soort dingen.

Nu heb een bankroll van zo goed als niks, maar ik wil wel weer wat gaan storten alleen weet ik niet hoeveel en wat ik dan zou gaan spelen. ik lees het forum heel vaak en de artikelen heb ik ook al paar x gelezen maar ik weet niet waarom het niet lukt.

Dus wat zouden jullie mij aanraden om te beginnnen?
en wat zou ik dan gaan spelen en me op gaan focussen..?

mvg kempie16

7 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

geen idee wat je voor BRM aanhoud, maar een 20 buyin bankrollmanagement is veel te krap voor SNGs.

speel gewoon wat je leuk vind, dat is sowieso t belangrijkste ;) motiveert je ook meer om bij te leren / na te denken over je spel

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja inderdaad ik weet dat ik met die 10 euro niet aan het brm voldeed, maar was ook ff te kijken enzo.

Ja ik vind de sit en go's meestal wel leuk, alleen die heeft nu een buy in van 1,50 en ik weet niet met hoeveel bankroll ik daarmee moet beginnnen...

maar vind het soms ook leuk een mtt te doen, maar als ik dan die van 1$ soms doe dan krijg je dus die fishes die met nutteloze kaarten raises afcallen

Rogier
Oldschool Grinder

snap niet wat daarmee t probleem is, ik heb graag mensen die clueless zijn aan mn tafel. Ja sure, variance kan tegenzitten maar je hebt normaal wel een dikke edge op die mensen.

weet dat je vroegah iig van die 10 cent 360mans had, en ook van die 10cent tourneys met $50 added to the prizepool. weet niet of die er nogsteeds zijn, maar die lijken me prima om gewoon wat ervaring op te doen en je BR wat uit te bouwen. past prima binnnen BRM enzo en moeten wel profitabel te spelen zijn lijkt me.

tuurlijk zal je er niet massive amounts of money mee binnenharken, maar denk dat dat sowieso niet je doelstelling is

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja dat is ook wel zo, maar als er dan zoiets gebeurt en dat je er daardoor uitvliegt is dat echt zonde. en dan onthoud je niet meer dat je ook gebruik van ze hebt gemaakt ofzo.

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door kempie16
ja dat is ook wel zo, maar als er dan zoiets gebeurt en dat je er daardoor uitvliegt is dat echt zonde. en dan onthoud je niet meer dat je ook gebruik van ze hebt gemaakt ofzo.

;) klopt, maargoed dat is hoe dat een mens altijd reageert.
tegenslagen worden altijd beter herinnerd dan lucky suckouts.

die hotstreaks waarin je mensen 3x in een tourney 2outert vergeet je altijd binnen een week, terwijl die AA preflop allinbeats je altijd bijblijven :P

iig lees post hierboven voor mogelijkheden die je hebt ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oke ja inderdaad, daar zat ik ook al na te kijken. zit ook misschien te twijfelen om gewoon genoeg erop te zetten om dan de 1,50sng 6 handed te doen alleen weet niet zeker of dat nu slim is.

ik ga even alles overwegen en kijk wel even wat het beste is ja, iig bedankt voor je informatie:D

Rogier
Oldschool Grinder

die 180man turbos duren ook maar 1 uur 40 ;)