Hallo iedereen,
Ik heb 3 weken geleden ongeveer een x 10 euro op pokerstars gestort, ik weet dat het niet veel is maar wou even kijken hoe het allemaal ging enzo.
In het begin ging het niet helemaal goed, want had nog maar 4 dollar ofzo.
Daarna ging het opeens wel goed ik ging 6 max sit en go spelen en belande ong 70% van allemaal in de prijzen. Toen had ik het opgewerkt naar 30$.
in dat weekend had ik niet gespeeld want had geen tijd. Die maandag begon weer met frisse moed, alleen wat ik ook deed ik verloor gewoon alles. elke keer als ik iets had had die ander het beter. toen was het teruggezakt naar 17$.
Daarna had ik weer een weekend niks gedaan en ben ik gister weer begonnen, maar gister was echt het hoogtepunt elke coinflip met ak ofzo verloor je van a10 of andere handen die slechter waren. of mensen callen met 74 een reraise van jou en jij hebt AA en die mensen hitten 2 pair ofzo al dat soort dingen.
Nu heb een bankroll van zo goed als niks, maar ik wil wel weer wat gaan storten alleen weet ik niet hoeveel en wat ik dan zou gaan spelen. ik lees het forum heel vaak en de artikelen heb ik ook al paar x gelezen maar ik weet niet waarom het niet lukt.
Dus wat zouden jullie mij aanraden om te beginnnen?
en wat zou ik dan gaan spelen en me op gaan focussen..?
mvg kempie16