Mooie bluf inderdaad. Had de bluf al gezien toen ik aflevering 7 van SharkCage aan het bekijken was.
t is vrij lastig te blufen op dat board tenzij complete air. vrouwen bluffen niet normaal
Oorspronkelijk gepost door Rogier
t is vrij lastig te blufen op dat board tenzij complete air. vrouwen bluffen niet normaal
mja wat represent ze? QQ of 55? geen raise preflop dus QQ lijkt me al eigenaardig... weet natuurlijk niet hoe de dynamics aan tafel waren en of er al dan niet veel gelimped werd of niet maar ik had ze er toch in gedropt op de river
Het was de eerste hand. Dus er was helemaal geen dynamiek aan tafel
Zal me niks verbazen dat hij dacht dat zij 55 had of iets dergelijks.
Hij mocht het er van Stars niet ingooien, staat wel leuk zo een persoon aan tafel he en er wordt ook flink over gepraat
Nou ik geloof dat hij gewoon niet bij de 1ste hand wilde uit het toernooi vliegen. Ik denk dat dit de voornaamste reden was voor hem om te folden.
Trouwens ik adviseer jullie om een heel episode te kijken. Dan kunnen jullie zien dat zij iets beter is dan de gemiddelde rookie. Deze bluf had zij echt goed gebruikt in andere situaties.
ze kan er weinig van imo, want dit soort spelers call he down met any na een uur of 2