NL25 beaten
Ergens een toernooitje shippen zou meegenomen zijn
Van de week eindelijk de knoop eens doorhakken welke sng variant ik wil spelen. st of mt.. ik ben er nog niet uit. En me daar dan op gaan focussen.
Silver status behalven en zo al de silver video's en artikelen doornemen.
Zo lui mogelijk de maand door komen, veel shippen, geen snot meer aan de gordijnen af vegen, keertje douchen, neusschot verder verdunnen, nog een paar hersencellen af laten sterven, mja, de gebruikelijke dingen eigenlijk.
- Stage halen
- 5k$ Salaris eerste maand
- Dezelfde 5k$ aan wiet uitgeven (of iets minder)
- 400 MTT's spelen.
- Limiet omhoog gaan in MTT's.
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Zo lui mogelijk de maand door komen, veel shippen, geen snot meer aan de gordijnen af vegen, keertje douchen, neusschot verder verdunnen, nog een paar hersencellen af laten sterven, mja, de gebruikelijke dingen eigenlijk.![]()
![]()
Goede doelen blow, denk dat ik het er maar op hou om alleen nog maar live te spelen en niet meer online. Donk toch alles weg.
Tableninja trialen
Elephant leren gebruiken of HEM kopen
3 kilo eraf weer
$1k grens halen
Mooie MTT shippen
oja en gold halen
Oorspronkelijk gepost door Ben2m2
Tableninja trialen
Elephant leren gebruiken of HEM kopen
3 kilo eraf weer![]()
$1k grens halen
Mooie MTT shippen
oja en gold halen
simpelweg 3k profit + serieuze grindmodus + workout. en ja, dit is ambitieus gezien ik een tijdje niet gespeeld heb. denk dat ik voor 2k eigenlijk ook wel teken maargoed
Slagen voor minstens 1 vd 2 herexamens
Las Vegas overleven (22 Aug - 30 Aug)
Kwalificeren voor de Lamborghini Week Finale --> Grand Finale
Mijn BR weer terug brengen naar de originele staat
Werk wat is blijven liggen eindelijk eens bijwerken...
Duimen voor betere resultaten voor Opa in het Universitair Ziekenhuis Leuven.
Oorspronkelijk gepost door Tibovw
NL25 beaten
Ergens een toernooitje shippen zou meegenomen zijn
Ik vraag me af wanneer je eigenlijk iets beat. Ik heb nu 31K handen gespeeld op NL 5 en ik heb daar $148 aan over gehouden, maar beat ik dat nu? Het voelt de laatste dagen zeker niet zo aan
31K handen is waarschijnlijk ook niet voldoende, omdat je dat op een week bij elkaar gespeeld hebt, maar hoeveel handen zijn dan wel een sample?
Soit, mijn doelstelling voor augustus is zoveel mogelijk golden artikels opslaan op mijn pc en doorlezen, want lang ga ik deze status niet kunnen behouden, denk ik. (Ik vertrek morgen op reis).
Oorspronkelijk gepost door Buffe1904
Oorspronkelijk gepost door Tibovw
NL25 beaten
Ergens een toernooitje shippen zou meegenomen zijnIk vraag me af wanneer je eigenlijk iets beat. Ik heb nu 31K handen gespeeld op NL 5 en ik heb daar $148 aan over gehouden, maar beat ik dat nu? Het voelt de laatste dagen zeker niet zo aan
![]()
31K handen is waarschijnlijk ook niet voldoende, omdat je dat op een week bij elkaar gespeeld hebt, maar hoeveel handen zijn dan wel een sample?Soit, mijn doelstelling voor augustus is zoveel mogelijk golden artikels opslaan op mijn pc en doorlezen, want lang ga ik deze status niet kunnen behouden, denk ik. (Ik vertrek morgen op reis).
gewoon volgens BRM spelen, upmoven wanneer je de BR ervoor hebt
BR van $280-$300 (zit nu op $180-$190)
Eindelijk eens serieus met odds gaan werken
Meer handen posten, ook die waar ik eigenlijk vol mee op m'n bek ga hier...
Elephant licensie vrijspelen
Gaan sleutelen met die HUD zodat dat fatsoenlijk werkt, want nu kan ik er niets mee...