Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] bb/100

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
525 Weergaven
MagicNo14
Oldschool Grinder

Ik vroeg me af wat zo ongeveer de bb/100 hands stat van de betere poker strategy members is?

Ik ben namelijk met een trialversie van holdem manager aan't experimenteren (Like it very much by the way) en volgens sommige van hun artikels is 3 a 4 reeds de top categorie van spelers. Ik heb echter het gevoel dat je met de BSS van pokerstrategy een pak hoger zit dan dat. Momenteel zit ik zelf aan 9.3, toegegeven na slechts enkele 1000 handen, dus het kan best gewoon een tijdelijke upswing zijn.

Aan de hand van mijn andere stats heb ik echter nog heel wat zwakheden ontdekt in mijn spel en als ik die eruitkrijg gaat naar mijn gevoel die bb/100 nog omhoog kunnen.

9 reacties
Ruleza
BlackMember

4-5 BB/100 is een solide winrate voor online pro's...

Jouw sample is gewoon veel veel veel te klein... 50K samples zijn beter en dan nog niet sluitend. Maar alsnog een heel mooi resultaat!

MagicNo14 Topicstarter
MagicNo14
Oldschool Grinder

Een upswing dus, jammer.... :D

je bent de eerste die een upswing jammer vind ;)

de reden waarom je zelden grotere winrates dan 5 ziet, is dat mensen die een limiet zo goed kloppen, hoger gaan spelen omdat dit profitabeler is.

Als je bv. een 8bb winner bent op NL50, zul je meestal wel een 4bb of meer winner zijn op NL100 en maak je dus meer winst

Als je geen zin hebt om Holdem manager te kopen kan je hem ook vrij makkelijk vrijspelen! \

Ben ik nu ook mee bezig en je hoeft echt maar een paar punten te halen.. bijv bij pokerstars heb je na 150 fpp points al een licentie voor de pro versie van holdem manager! :)
Voor info kijk maar eens op de HM site en dan bij FREE

MagicNo14 Topicstarter
MagicNo14
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rienk
je bent de eerste die een upswing jammer vind ;)

You know what I meant. :D

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
de reden waarom je zelden grotere winrates dan 5 ziet, is dat mensen die een limiet zo goed kloppen, hoger gaan spelen omdat dit profitabeler is.
Als je bv. een 8bb winner bent op NL50, zul je meestal wel een 4bb of meer winner zijn op NL100 en maak je dus meer winst

Ik ben een tijdje geleden teruggeschakeld van NL100 naar NL50 vanwege het bankroll management. Misschien is het inderdaad stillaan tijd terug omhoog te klimmen.

Oorspronkelijk gepost door loesje
Als je geen zin hebt om Holdem manager te kopen kan je hem ook vrij makkelijk vrijspelen! \

Weet ik, dat heb ik al eens eerder gedaan voor een pokeroffice licentie en daar heb ik achteraf spijt van gehad.
1) Geen strategy points
2) Achteraf goede rakeback deals of deposit bonussen gemist omdat mijn account al affiliated was met hen.
3) Ik heb zowiezo al veel te veel accounts

70$ betalen of al die nadelen is voor mij een heel gemakkelijke keuze.

superjunk
PokerStrategist

Als je HM echt een goed progamma vind, heb je het geld er ook wel voor over.
Je verdiend het sowieso wel weer terug :)

MagicNo14 Topicstarter
MagicNo14
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door superjunk
Als je HM echt een goed progamma vind, heb je het geld er ook wel voor over.
Je verdiend het sowieso wel weer terug :)

Dat was net mijn punt. Je hebt het op een 1 avond mogelijks al terugverdiend, maar een nieuwe account daar hang je aan vast voor de rest van je leven.

caroline29632
BlackMember

Maak gwn ergens een account waar je niet meer op gaat spelen. En speel op die license op 2 dagen vrij. Zo deed ik het.