Misschien wel eens leuk om te kijken wat nou zo'n beetje je beste en slechtste poker eigenschappen zijn.
De mijne
Slechtste
<1> Te fancy willen doen (is helemaal niet nodig tot nl100 en toch doe ik het veel te veel
<2> Overplayen van tptk en overpairs, kost me echt ernstig veel geld iedere keer weer. Dus raise op de flop of de turn is gewoon bij altijd een fold (fullring dan he
)
<3> Te veel tafels spelen icm andere zaken tegelijk willen doen Toch even snel je mail checken etc.
Beste
<1> super gemotiveerd Ik blijf enorm veel tijd in het spelletje steken en zoek steeds manieren om beter te worden
<2> Downswings of slecht runnen doen me niet zo heel veel. Misschien is het de leeftijd of feit dat ik de rest van mijn leven al zo goed op orde ben maar als ik zoals laatst 40% van mijn Bankroll kwijt raak boeit me dat vrij weinig. Paar stakes naar beneden en we kaarten weer vrolijk door.
<3> Live kan ik prima nitten Waar iedereen in de lokale homegames ongeduldig wordt na 5 handjes folden kan ik prima in 5 uur tijd 4 handen spelen en nog met dikke profit naar huis gaan. Denk dan ook dat live spelen voor mij eigenlijk meer is weggelegd op lange termijn.
BEN BENIEUWD NAAR JULLIE TOP 3 DUS REAGEER