Ga naar het forum
beste freerolls?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] beste freerolls?

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
625 Weergaven
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Helleu,

Sinds ik al mijn geld nodig had voor de studie besloot ik gewoon lekker zoals vroeger te spelen. Wil dat heerlijke gevoel weer terug van keihard grinden voor een paar centjes en zo het plezier in poker weer terugkrijgen ipv veur het geld te spelen.
Deze vraag is ongetwijfeld al duizenden keren gesteld: maar waar zijn tegenwoordig de makkelijkste,leukste freerolls. Geen shasta aub!;)

8 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Kijk hier alvast even voor een begin:

Daarnaast zou ik in ieder geval de $5.000 freeroll van komende maandag bij Poker Heaven niet laten schieten. Je hoeft hiervoor geen storting te maken, je moet alleen een gekoppelde account hebben bij Poker Heaven:

GL met de grind en hopelijk kun je toch weer snel een BRetje opbouwen om goed te grinden.

AmsterdamCalling Topicstarter
AmsterdamCalling
PokerStrategist

bedankt! Ik heb al een gekoppeld account bij PH, dus dat komt goed uit=)

Arjon
Oldschool Grinder

Succes!

Kun je ook gelijk proberen een ticket voor het TV World Championship te pakken:

http://nl.pokerstrategy.com/news/content/51566/

Sjors777
Oldschool Grinder

Of je laat je gewoon staken? :)

AmsterdamCalling Topicstarter
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Of je laat je gewoon staken? :)

Ga ik doen vanaf november op PS, maar daarvoor heb ik geen tijd om er teveel energie in te steken. Wil een staking met goede regels en liefst veel coaching/comments.

Ik ga ook maar eens een gekoppelt acountje bij pokerheaven aanmaken:p

Ik speel al twee weken poker. Deze jongens zijn goed en netjes, ze hebben geloof ik drie keer per dag een FreeRoll met een prijzenpot van €100,-.
Zelf heb ik nu twee gewonnen en dezelfde dag mijn geld binnen.
gewoon een makkelijke site met weinig poespas.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Florida,

welkom op het forum.

Er zijn nog meer dagelijkse freerolls mocht je die nog niet gezien hebben. Je kunt in totaal iedere dag meespelen in 9 exclusieve freerolls voor PokerStrategen. Een overzicht daarvan vind je hieronder:

Daarnaast zijn er nog de speciale grote depositors freerolls zoals dit weekend de $18.000 freeroll bij PartyPoker.

Alvast veel plezier! _cool: