heeft iemand enige kijk op Boku's strategy??
Ik struin het internet af, maar er is absoluut niks te vinden. Af en toe kijk ik op stars mee om af en toe wat showdowns mee te krijgen en hierdoor iets van zijn strategie op te pikken, maar dat schiet niet echt op.
Heeft iemand enig idee?
Early stages- fold fold fold, alleen premiums spelen
middle stages- fold fold, met af en toe een late position steal
bubble en late stages- push zeer loose en pak de blinds.
standaard 45 en 180 man sng strategy eigenlijk moet maar eens zoeken op google 180 man sng guide of 180 man sng strategy.
Je zal wel iets vinden.
Let wel: deze zijn extreem variance gevoelig, om deze echt winstgevend te spelen moet je gewoon ziek volume pompen, niet tilt gevoelig zijn en in het ergste geval 200 buyin downswings kunnen overleven. Je moet echt de tijd hebben om een ziek volume te draaien. Maar als je al deze factoren gecovered hebt dan zijn ze wel lekker winstgevend.
Zoek ook eens naar Thelipofund. Dat is een kerel die een beetje hetzelfde deed als boku, maar hij is er mee gestopt omdat het te tijdrovend was. Hij heeft ooit een Q&A gedaan over zijn carrière op de MTT sng's. daar staat echt gouden informatie op.
greetz,
jeroen
strategy zoals hierboven beschreven staat is juist. Speel enkel premiums totdat de blinds 50/100 zijn en begin dan rustig wat te stealen.
vanaf de hoge blinds is het vrij simpel: push wide, call tight.
zorg dat je je ICM onder de knie hebt!
heeft Boku87 nooit video's gemaakt?
Ik ben zelf ook wel heel benieuwd hoe hij tegen bepaalde situaties aankijkt.
Oorspronkelijk gepost door bjorn1987
super stoer als je dat kan.
hij kan nog sneller klikken als ik kan kijken:D
Hahaha, niet proberen ook joh, is wetenschappelijk bewezen dat dit hersenbeschadiging oplevert op lange termijn....
Oorspronkelijk gepost door tuneboy2301
gelukkig, dan hoef ik me dus niet druk te maken, hier valt weinig te beschadigen![]()
Ghehe, was dus indirect idd ook voor jou bedoeld ja..
interessant, heb je een aantal wetenschappelijke artikelen hierover, beter gezegd hypotheses, dergelijke onderzoeken uitvoeren is ethisch gezien onmogelijk
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
interessant, heb je een aantal wetenschappelijke artikelen hierover, beter gezegd hypotheses, dergelijke onderzoeken uitvoeren is ethisch gezien onmogelijk
Lol, hier ga ik verstandig maar niet op reageren
tilt
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
interessant, heb je een aantal wetenschappelijke artikelen hierover, beter gezegd hypotheses, dergelijke onderzoeken uitvoeren is ethisch gezien onmogelijktilt
+1
Volgens mij is hij in de push/fold fase gewoon een levende ICM-bot. Natuurtalent op gebied van wiskunde.
Ik heb hem zelf eens zien reageren op een geposte hand van hem op 2+2. Daar had hij een EV- move gemaakt. Hij wist zich die hand te herinneren en verklaarde de move omdat hij (zonder stats) zich wist te herinneren dat villain erg loose (of juist tight) was.
Ongelooflijk....
Oorspronkelijk gepost door vanPollum
Volgens mij is hij in de push/fold fase gewoon een levende ICM-bot. Natuurtalent op gebied van wiskunde.Ik heb hem zelf eens zien reageren op een geposte hand van hem op 2+2. Daar had hij een EV- move gemaakt. Hij wist zich die hand te herinneren en verklaarde de move omdat hij (zonder stats) zich wist te herinneren dat villain erg loose (of juist tight) was.
Ongelooflijk....
Daarom is ie zo goed, hij weet feilloos welke handen vanaf welke positie moet spelen.
sta er ook versteld van hoe goed mensen iets kunnen onthouden, zelf ben ik een vergiet op dat gebied, maar ondanks dat heb wel een hoog IQ
Heb het niet uitgekeken werd er duizelig van.
Sick is poker dan nog leuk of een job?
Lijkt me fel op bandwerk alleen beter betaald in zijn geval.
Oorspronkelijk gepost door Monkeye
Oorspronkelijk gepost door tuneboy2301
boku 51 tablingIs dit versneld opgenomen?
nope
Oorspronkelijk gepost door Titangizmo
Heb het niet uitgekeken werd er duizelig van.
Sick is poker dan nog leuk of een job?
Lijkt me fel op bandwerk alleen beter betaald in zijn geval.
En gewoon cash games grinden is geen bandwerk? It's all the same thing eens je van poker probeert te leven. En besides, laat ons eerlijk zijn, win van ons zou er geen bandwerk doen moest je een paar honderd dollar per uur betaald worden?