Ga naar het forum
BPS Blankenberge - ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] BPS Blankenberge - *LIVE REPORTING*

279 Berichten
48 Gebruikers
0 Reacties
35.8 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door meuwtje067

Dimitri Juchtmans (EURO 31.000)

Die gast links wilde ook graag op de foto zo te zien.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Op onze Facebook-pagina kun je ook het complete foto-album van de live reporting bekijken:

Supernice gedaan mannen!

Topverslag!

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Op onze Facebook-pagina kun je ook het complete foto-album van de live reporting bekijken:

Lol ik dacht dat die Chris Moneymaker mentions hier een running gag waren, en dan blijkt die daar echt te zijn. wp delta ;(

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
That's it for me.
Ik moet zien dat ik nog een trein terug heb want morgenvroeg vertrek ik naar Disneyland Parijs. :D

Eddy is er natuurlijk nog altijd.

Bedankt om te volgen iedereen.
Dit was by far het mooiste weekend in m'n leven.

Tot de volgende keer misschien!

Top gedaan Elias. Thanks a lot en have fun met Mickey en zijn vriendjes. :)

...maar Chris Moneymaker is nu de trotse bezitter van een echte PokerStrategy pen. Gisteren toen ik hem sprak gaf ik hem er een mee en tevens een afspraak gemaakt voor een interview. Hier meer over de komende week!

Nice one. Ben benieuwd!

Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Leo

Oorspronkelijk gepost door meuwtje067

Dimitri Juchtmans (EURO 31.000)

Die gast links wilde ook graag op de foto zo te zien.

Arjon
Oldschool Grinder

lol :D

Lol, nice one! :D

...net thuis van een lange reis eerst even uitrusten en dan nog de laatste beelden (video en foto's) van de finale...

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Deltathree

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Lol ik dacht dat die Chris Moneymaker mentions hier een running gag waren, en dan blijkt die daar echt te zijn. wp delta ;(

:f_thumbsup: :D

oscaar10
Elite Grinder

Lol @ Wryzeth as usual

give that man free diamond status plz!

Hartelijk gefeliciteerd Danny Latten uit Landgraaf, Nederland. Deze jonge kerel gaat naar huis met maar liefst €70.000.

``````````````````

hahaha ik kwam niet meer bij tijdens die video, moest echt gans de tijd op dat gehijg letten

Een schone dame :)

EliasVeritas Topicstarter
EliasVeritas
Oldschool Grinder

Ik wandelde zondagavond trouwens nog in korte mouwen hemd en korte broek, gestreept en geruit, in de gietende regen, wild met de armen zwaaiend en lip syncend op Cinema (zie eerder thread) en met een stevig pas, een grote smile op mn gezicht en af en toe wild mn vuist in de lucht zwaaiend naar het station.

Haters gonna hate!

Ik had nog eventjes contact met de winnaar van dit event, Danny Latten en vroeg hem nog enkele vragen. Hier zijn reactie...

Allereerst, hoe ben je bij dit toernooi terecht gekomen?

Een vriend van me Ricardo wilde meespelen met het toernooi en vroeg of ik mee wou gaan. Moest er even over nadenken maar daarna heb ik toch besloten om te gaan spelen. En met succes!!

Hoe voelde het de gene te zijn die Chris Moneymaker uit het toernooi gooide?

Dat vond ik eigenlijk het mooiste moment van het toernooi. Het is toch een eer om met zo iemand aan tafel te zitten, om hem dan te busten is helemaal een geweldig gevoel!!

Hoe voelde het om eerste te worden?

Het is een onbeschrijflijk gevoel, het besef dat ik zon groot bedrag heb gewonnen is later pas gekomen. Maar echt geweldig!

Is dit je eerste grote cash?

Dit is mijn eerste grote cash, speel eigenlijk nooit live-toernooien. Maar ik wil dit nu toch vaker gaan doen!

Plannen voor anderetoernooien in de nabije toekomst?

Ik ga op 22-23 sept in HC Valkenburg de €220 en €330 spelen!

That's me :-) Heads up coinflip verloren met A5 tegen 77... no help from the board...