hey wnr unknown villain 3bet en jij zit IP met welke range kan je dan gwn callen om een flop te zien? In dit geval wil ik het over de 6max tafels hebben waar de 3bets over het algemeen lighter zijn.
Hangt idd af van stacksize/positie/stats. Als je erg diep zit kan je veel breeder callen (liefst wel ip) omdat je implied odds veel groter zijn. Als je bu/co opent en de blinds 3 betten kan je in het algemeen ook wat lighter flatten omdat ze vaker 3bet bluffen vs bu/co steals. Als je dan weer utg opent en door utg + 1 ge3bet wordt dan is z'n range globaal gezien al een stuk tighter.
In het algemeen hangt het dus erg af van de situatie, waardoor je niet meteen een flat on 3bet chart kan maken :). Wel zou ik oop niet te veel 3bets callen, IP is het fine maar OOP is het vaak beter om gewoon te 4betten.
lol het enige wat duidelijk is in deze post is dat het IP is, en dat kidpoker de helft van zijn post wijdt aan of je in of uitpositie zit:P
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
lol het enige wat duidelijk is in deze post is dat het IP is, en dat kidpoker de helft van zijn post wijdt aan of je in of uitpositie zit:P
lol
oeps klopt ja niet al te veel details gezet. Ik heb het over 6max NL 25 en open op de cuttof/button tegen ongeveer 100 BB stacks
Het hangt ook wel een beetje van de hand af! Met azen zou ik het op zich wel aan durven