Ga naar het forum
card dead en agress...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] card dead en agressieve tegenspeler

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
531 Weergaven
Anraxas
PokerStrategist

Ben momenteel qualifier aan het spelen voor toernooi en we zijn bij de laatste 4. De laatste 30-40 handen ben ik echter volledig kaart dood en 1 gast aan de tafel speelt zeer agressief. Hij raised echt constant en mijn stack is langzaamaan aan het krimpen gewoon door het posten van blinds.

Wat moet ik nu doen? Ik ga een keer moeten reraisen, maar toernooi op het spel zetten met handen lijk J7os is gewoon niet echt aan te raden lijkt mij...
Of moet ik gewoon eens shoven vanaf ik K high heb ofzo (ongeacht van tweede kaart)

edit: nu nog met 3 en top 2krijgt ticket

6 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

je kan best vaak folden, zeker als je niet laatste in chips bent. als de bb de andere smallstack is kan je vaak op m inshoven vanaf de sb (dus hu)

Anraxas Topicstarter
Anraxas
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Rogier
je kan best vaak folden, zeker als je niet laatste in chips bent. als de bb de andere smallstack is kan je vaak op m inshoven vanaf de sb (dus hu)

toen we nog met 5 waren was ik tweede in stack size. Nu zijn de stacks

26k - 16k - 5k (ik heb 5k)

dus ga dringend iets moeten ondernemen.

Sjors777
Oldschool Grinder

zorgen dat je alleen calls maakt met handen die je echt wilt. Hangt ook af van de blinds. Vaker marginale handen shoven van btn en zkr van sb, zoals k9 ofzo. Succes

Anraxas Topicstarter
Anraxas
PokerStrategist

blinds juist naar omhoog gegaan naar 250/500 (dus heb maar 10bb meer).
Volgende hand geshoved met KJs en gecalled door A9s en geen hulp gekregen op bord. Dus 3de geëindigd terwijl top 2 ticket kreeg. Wel spijtig want was ticket van 340$ ofzo

ahhh fokking naar...
Goed gedaan maar shit happens i guess, veel meer valt er niet over te zeggen.

underdogggg
PokerStrategist

ik ben die agro speler, en als je geen stand maakt blijf ik over je heen lopen, dus maak een stand, adjust je range!

maar in een sat, dan is het een uitzondering, dan is het survival, en speel je niet voor een final table.

dus je trots en eer even parkeren, en aanpassen qua range. en in een mtt gewoon terug knallen!