I'm in
zal ik dan eindelijk eens handen gaan posten?
Oorspronkelijk gepost door YxieAA
I'm inzal ik dan eindelijk eens handen gaan posten?
Ik hou je niet tegen ♠_cool:
Laat ik ook meedoen, dan maak ik dat accountje later deze maand wel aan.
Dus i'm in
Oorspronkelijk gepost door olram6
Oké ik ben tracked op Coral Poker! Im in!
Hopelijk ook op Gala Poker, want daar is deze promotie van
Huh. Er staat bij promoties. Chase jezelf 600 dollar op Gala Poker of Coral Poker.
Huh. Er staat bij promoties. Chase jezelf 600 dollar op Gala Poker of Coral Poker.
Misschien een idee om de openingspost van deze thread beter te lezen.
Zie: Cash for posts: post op ons forum en win $50!
Ik zie het daar inderdaad staan, maar als je op de vervolg-link klikt zie ik niks met coral poker staan. Dus dat is behoorlijk verwarrend.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik zie het daar inderdaad staan, maar als je op de vervolg-link klikt zie ik niks met coral poker staan. Dus dat is behoorlijk verwarrend.
Vandaar mijn verwarring
Hier staat het toch echt hoor. Wellicht dat deze promo voor Coral Poker een andere keer komt.
Heyhey,
Thanks voor het aangeven en excuses voor de verwarring. De update op de pagina is niet correct doorgevoerd.
De uitbetaling van de Cash for Post promotie is inderdaad op Gala Poker, zoals in het nieuws aangegeven is:
hier kun je nog even alle details doornemen.
Excuses voor de verwarring. Ik zal de pagina direct even bijwerken. Wat betreft races, Coral Poker heeft deze maand wel een eigen race, meer info daarover vind je hier: Coral Poker: September Speedway - er valt $26.000 te winnen!
Rene
Hey guys,
Vergeet je niet in de schrijven in deze thread, uiteraard is het nog makkelijk te halen voor het einde van de maand ♠_cool:
Lol, goed dat je t zegt. Ik heb die 15 posts allang gemaakt dus I'm in.
Moet ik nu alsnog weer 15 posts maken? (Gaat vast wel lukken maar miss niet in specifieke secties)
I'm in
Ik heb dan nog geen account bij maar dat moet het probleem niet zijn.
Verder voldoet ik aan alle voorwaarden.
Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
I'm in indien de pokerroom goedgekeurd is voor Belgen.
Yup, Gala Poker accepteert ook spelers uit België. Zorg er ook voor dat je de naam van je account ingevuld hebt in je profiel voor de loting, zodat je account meegenomen wordt in de loting.
Oorspronkelijk gepost door BrunoTheShark
Natuurlijk gek om hier niet aan mee te doen!I'm in!
Als je toch al gekwalificeerd bent is het zonde om niet meer te doen aan de trekking idd ♠_biggrin: