Ga naar het forum
cashen of bankroll ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] cashen of bankroll omhoog werken?

16 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
860 Weergaven
chilliwilli
PokerStrategist

het gaat de afgelopen maand redelijk goed nu ik naar FTP ben overgestapt.
maar ik ben dus van plan om elke maand een leuk bedragje van mn bankroll naar mn neteller account te sturen zodat ik het iig niet meer kan verliezen.

moet ik misschien toch maar mn bankroll om hoog zien te werken en pas te cashen als ik een groot bedrag heb, wat ook maar de vraag is?
wat denken jullie dat slimmer is?

15 reacties

BR opbouwen - nu moet je veel harder werken voor je geld dan op hogere limieten ;)

NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
BR opbouwen - nu moet je veel harder werken voor je geld dan op hogere limieten ;)

x2. Ik zou gewoon proberen mezelf omhoog te werken en dan als je op een limiet speelt waar je een lekkere winst maakt, daar maandelijk wat uit te cashen.

marcelhermus
Oldschool Grinder

vertel eerst eens je bankroll dan kunnen we iets makkelijker advies geven. en vertel ook je uiteindelijke doelen.

wessus
Oldschool Grinder

in een ander topic meld TS dat zijn BR 750 is...

QuidProQuo
PokerStrategist

Mensen zullen hier nou niet echt een objectieve reactie geven natuurlijk. Pokerspelers zullen uiteraard zeggen dat je de bankroll moet uitbouwen. Je moet het zelf bepalen naar mijn idee.

MaffiousS
Oldschool Grinder

Als je er niet uit komt 50% opnemen en 50% verder mee spelen.

marcelhermus
Oldschool Grinder

wat ik momenteel doe is elke maand een klein bedragje opnemen.

met daaraan de beperking dat mijn bankroll niet onder de zoveel mag uitkomen.

als mijn bankroll straks gestegen is zal ik per maand wat meer gaan opnemen. van beide wat dus.

Roodbaars1986
PokerStrategist

ik heb gewoon een standaard bedrag op me neteller staan ong. 300 euro en dit laat ik hierop staan, de rest staat op me pokeraccounts en werk ik steeds weer wat omjhoog. en vervolgens stort ik weer wat na bijvoorbeeld een leuke ship in een toernooi.

stel ik win 450 dollar dan stort ik 250/300 naar mijn neteller en de rest staat dan nog op me pokeraccount.

op het moment dat ik heb gecashed ga ik door met het spelen van me oude limiet toernooien nu tussen 2-5 dollar. etc.. zal pas de echt dure spelen als ik weet dat ik het aankan.

Een grotere bankroll geeft je wel wat meer vrijheid om hogere limieten te bespelen. dus tja.. voor beide punten is eigenlijk wat te vinden.

selgae
PokerStrategist

zou doorgaan. Klaar meer niet te melden :D

Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
Mensen zullen hier nou niet echt een objectieve reactie geven natuurlijk. Pokerspelers zullen uiteraard zeggen dat je de bankroll moet uitbouwen. Je moet het zelf bepalen naar mijn idee.

en waarom is dat geen objectieve reactie?

Trouwens hij vraagt naar de mening, dus het moet niet eens objectief zijn. Mijn mening is dat als je volledig in je comfortzone zit, dat je het best een deel van je effectieve winst casht. Heb je een verliesmaand, cash je niks, heb je een winstmaand cash je bijvoorbeeld 1/3. :)

elrio
PokerStrategist

Moest ik kunnen zou ik ook wel een deel uitcashen als ik in jouw positie ben, enig nadeel is dan dat je misschien een limiet lager moet spelen en dat is kut :D

Ga voor jezelf na hoe erg je dat geld nu nodig hebt + transactiekosten elke maand. Weeg dat af tegen je winst op lange termijn doordat je sneller op hogere limieten kan en misschien beter speelt doordat je geen druk van BRM voelt.
Meer advies kan ik niet geven :)

SeaJaws
Elite Grinder

Speel gewoon de hoogste limiet dat je aan kan (ook psychologisch) en laat die bankroll staan, als je op echt hoge limieten speelt kan je beginnen uitcashen als je bijvoorbeeld toch nog 20k handen op die limiet wilt spelen en je bankroll al veel groter dan nodig is.

chilliwilli Topicstarter
chilliwilli
PokerStrategist

ja ik had 800 dollar op mn bankroll en heb er 400 afgehaald.

maar kga gewoon verder met omhoog werken met 20 dollar sng's.

maar seajaws, je hebt denk ik wel gelijk. mijn doel is mezelf nu omhoog werken naar 800 dollar met sng's en dan wil ik eindelijk het cashgamen onder de knie krijgen. denk toch dat daar meer winst te behalen valt als je het goed doet..

je moet t zelf weten, maar 20 BI voor sng is echt VEEEEEEEEEEEEEEEL te weinig.... De kans dat je hiermee broke gaat is aannemelijk. Dan kun je beter iets lager beginnen denk ik....