Ga naar het forum
Coaching ervaringen

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Coaching ervaringen

22 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
3,494 Weergaven
zazizo

Er zijn tegenwoordig erg veel pokercoaches, die hun diensten aanbieden.
Sommigen voor niet malse bedragen.

Op sommige pokerfora lees ik over mensen die vinden dat ze genaaid zijn door hun coach.
Na het schaatsen van gister leek mij dit een lekker actueel topic.
Vandaar mijn vraag:

Hoe zijn jullie ervaringen met coaching?

21 reacties
blowkonijn

Prima :D :D :D

Zoals Sven al zei: hij heeft 3 wereldtitels, 4 europese titels aan die man te danken. Beetje vreemd als je dit 'genaaid' noemt.
Stel je hebt een coach die je helpt het verschillende EPTs te winnen, ben je dan ook genaaid als ie je daarna verliest op de FT van de WSOP?

Hey Zazizo,

Het lijkt me zeker een goed idee om meningen over gevolgde coachings te delen met anderen, zodat iedereen kan zien of zij het de prijs die gevraagd wordt waard vinden.

Wel is het zo dat alle coaches hier op PokerStrategy.com niet voor niets coach zijn geworden. Zodoende kun je er van uit gaan dat alles netjes gaat en met de nodige kwaliteit. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat je hier 'genaaid' zult worden.

Daarnaast blijft het denk ik altijd een kwestie van vertrouwen. Je moet de persoon waar je coaching van krijgt wel een beetje kennen. Als dat geen member is van PokerStrategy.com, dan is het totaal eigen risico. Is het wel een member van PokerStrategy.com, maar heeft deze geen coach-status, dan nog blijft het eigen risico. Echte PokerStrategy coaches met zo'n avatar kunnen het niet maken om iemand te 'naaien'.

De prijzen voor private coachings worden door de coaches zelf bepaald, dus dat gaat in overleg.

Wat er dus op andere fora gebeurd weet ik niet, dat is natuurlijk niet ons probleem. Maar ik weet zeker dat er hier niemand 'genaaid' zal worden door onze coaches. :)

Joenaes

Ik heb momenteel men 2e pokercoach en ben over beide zeer tevreden. Zeg gewoon tegen hen dat je eerst een test wil doen. Bv dat je graag 4 sessies van 1-2 uur wil doen, maar enkel voor de eerste betaald om te zien hoe het je afgaat, daar make ze nooit problemen van.

zazizo Topicstarter
zazizo

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Hey Zazizo,

Het lijkt me zeker een goed idee om meningen over gevolgde coachings te delen met anderen, zodat iedereen kan zien of zij het de prijs die gevraagd wordt waard vinden.

Wel is het zo dat alle coaches hier op PokerStrategy.com niet voor niets coach zijn geworden. Zodoende kun je er van uit gaan dat alles netjes gaat en met de nodige kwaliteit. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat je hier 'genaaid' zult worden.

Daarnaast blijft het denk ik altijd een kwestie van vertrouwen. Je moet de persoon waar je coaching van krijgt wel een beetje kennen. Als dat geen member is van PokerStrategy.com, dan is het totaal eigen risico. Is het wel een member van PokerStrategy.com, maar heeft deze geen coach-status, dan nog blijft het eigen risico. Echte PokerStrategy coaches met zo'n avatar kunnen het niet maken om iemand te 'naaien'.

De prijzen voor private coachings worden door de coaches zelf bepaald, dus dat gaat in overleg.

Wat er dus op andere fora gebeurd weet ik niet, dat is natuurlijk niet ons probleem. Maar ik weet zeker dat er hier niemand 'genaaid' zal worden door onze coaches. :)

Was niet bedoeld als een aanval op wie dan ook.
Gewoon een vraag naar ervaringen....

zazizo Topicstarter
zazizo

Oorspronkelijk gepost door YNF383
Zoals Sven al zei: hij heeft 3 wereldtitels, 4 europese titels aan die man te danken. Beetje vreemd als je dit 'genaaid' noemt.
Stel je hebt een coach die je helpt het verschillende EPTs te winnen, ben je dan ook genaaid als ie je daarna verliest op de FT van de WSOP?

Ik probeerde lollig te zijn.
Ik ben me er van bewust dat hij Sven niet moedwillig de verkeerde baan in stuurde.

raymond20001

de werkelijkheid is zo dat een trainer door club/bond wordt genaaid, en vervolgens worden zijn sporters de dupe ervan. Als je de papieren bezit ben je vrij in het opleiden van sporters, maar de club/bond is niet vrij wel/niet te belonen.

duvel666

op pokervlak ... coachings van makomar zijn heel goed.

buiten poker ben ik reeds 15 jaren met topsport bezig,
ik heb veel coaches zien komen en gaan,
sommigen kennen hun job, anderen kennen er geen snars van...
ik heb ooit 1 die er geen snars van kende al tijdens de eerste competitiewedstrijd van het jaar, na het geven van onjuist tactisch plan en een verhaal vol Bullshit op zijn buik uit de vestiaire richting toog van de kantine geschoven ...
ja... vroeger was ik enorm .. erhm ... "temperamentvol" ... inmiddels ben ik kalmer...

die kerel had 0.0 verstand van die sport en reeds in de oefenwedstrijden hebben we hem er herhaaldelijk op gewezen dat het niet om 'miniemen-wedstrijden' gaat in 1e nationale en dat er diepere tactische overwegingen gemaakt worden.... ipv de bullshitstories die soms aan 9jarigen verteld worden...

Ik coach nu zelf ook het team waar ik als speler-coach ben,
een jeugdproject en we hopen binnen de 2 jaar in hoogste afdeling te staan (inmiddels tot 2e nationale geraakt... nog 1 stap te gaan dus) ....
Ik heb ook een academische opleiding gehad en ben het gewoon om voor groepen en mensen te spreken en om zaken didactisch verantwoord over te brengen...
op dit vlak gaat het meestal mis bij heel veel coaches...

sommigen kennen wel echt hun job,... maar weten niet hoe die kennis correct over te brengen zodat hun pupil er ook iets aan heeft,

snap je?

verder...
oh ja.. het ging over dat schaatsvoorval ...
mja... ik heb zelf nooit geschaatst dus ik weet niet in hoeverre ik hier mijn zeg in kan doen,
maar als je toertjes draait op een piste... binnen-buiten-binnen-buiten,binnen-buiten ...
hoe kan je dan in de verkeerde baan belanden als je telkens wisselt?
ik snap evenwel dat je door de grote oververmoeidheid en doordat je alle bloed in je spieren pompt je hersenen het eventjes wat kunnen laten afweten, maar toch ... lijkt me een biza iets...
hoe die coach zich kan vergissen snap ik helemaal niet, maar denk dat je als sporter toch ook wel zelf moet beseffen in welke baan je schaatst...

maar nogmaals, ik ben geen schaatser en onderschat mss het 'doldraai-effect' van baantjes draaien

Een goede coach stelt veel vragen en laat jou veel nadenken. Als hij merkt dat je geen vragen hebt stopt hij de coaching of zorgt hij ervoor dat je wel op vragen komt door zelf een vraag te stellen. Hij laat jou zelf de antwoorden vinden.

Goede coaches houden ervan om dingen uit te leggen en zullen vaak ergens een blog bij houden of regelmatig antwoorden op handhistories. Een goede coach is geen al te grote egotripper.

Daarnaast naai je jezelf ook wel als je nix voorbereidt. Als jij geen vragen verzint van te voren zal de coach ook niet veel aan je terug geven. Je maakt het dan moeilijk voor hem om jou les te geven. Het is echt niet zo dat je moet gaan denken van: Ik koop skillz. Je koopt de mogelijkheid om makkelijk skillz te verwerven.

caroline29632

Ik ben wel tevreden over men FLHU coach.

Ook niet zo duur.

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Ook niet zo duur.

heb je het serieus over je vriend?

Yoghi

Ik coach niet

raymond20001

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Ook niet zo duur.

Jonaes of Yoghi???

wat betreft coachen van mensen, je probeert hen een doorbraak of meerdere doorbraken te laten meemaken.

Joenaes

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

Ook niet zo duur.

Jonaes of Yoghi???

Allebei blind ofzo?

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door IcMean

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

Ook niet zo duur.

Jonaes of Yoghi???

Allebei blind ofzo?

:f_biggrin:

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door Joenaes
e

wa

caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Oorspronkelijk gepost door Joenaes