Mogen we afspraken maken?
vb. Ik heb de boat, dan typ ik afgesproken woord ofzo? Zodat enkel de niet nederlandstalige communityleden mij dan callen?
Kan iemand mij sponseren voor deze wedstrijd? Uiteraard als ik in de prijzenval, 50/50
Alles voor de Nederlandstalige community
Als iemand met mij 1.10 wilt swappen van fulltilt naar stars wil ik ook wel meedoen..
Oorspronkelijk gepost door Alhomese18
Kan iemand mij sponseren voor deze wedstrijd? Uiteraard als ik in de prijzenval, 50/50Alles voor de Nederlandstalige community
Ja, wat is uwe nick, ksponser wel
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Oorspronkelijk gepost door Alhomese18
Kan iemand mij sponseren voor deze wedstrijd? Uiteraard als ik in de prijzenval, 50/50Alles voor de Nederlandstalige community
Ja, wat is uwe nick, ksponser wel
Dank u
Alhomese
Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Als iemand met mij 1.10 wilt swappen van fulltilt naar stars wil ik ook wel meedoen..
Jep, wckwak op FT
Ben erbij
Veel succes voor alle nederlanders en belgen, iets minder succes voor de andere landen.
Als iemand met mij 1.10 wilt swappen van fulltilt naar stars wil ik ook wel meedoen..Jep, wckwak op FT
Mijn dank is groot
Ik doe ook mee, en alles wat ik win, krijg jij 50% van ofc;)
Als iemand met mij 1.10 wilt swappen van fulltilt naar stars wil ik ook wel meedoen..Jep, wckwak op FT
Ontvangen, nu nog uwe Stars nick?
Ingeschreven!
Nu hopen dat ik op tijd klaar ben met eten maar dat zal wel goedkomen
Wrs al eerder gevraagd; Kan je ook meedoen als je account niet gelinkt is met Pokerstrategy? (of telt je eventuele winst dan niet mee voor de community?)
Ik ben momenteel nog bezig met 2nd final table voor vandaag, en ik moet nog eten. Hopen dat ik op tijd klaar geraak
Oorspronkelijk gepost door cristaline
Wrs al eerder gevraagd; Kan je ook meedoen als je account niet gelinkt is met Pokerstrategy? (of telt je eventuele winst dan niet mee voor de community?)
Hoeft niet gelinkt te zijn hoor, iedereen kan meedoen!
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Oorspronkelijk gepost door sjortie
Ben er bij! Go holland & belgium!!fyp
![]()
Oeps! Go community
Back in the zone. Rush on demand met 590geshipped. Here I come battle of the community