Frustrerend zou ik het niet noemen. Je leert net mensen beter kennen uit de community en dat kan net heel erg meevallen! Ik denk dat iedereen die zich inschrijft wel echt wil deelnemen, dus veel frustraties zou het niet mogen opleveren!
We hebben besloten om enkele aanpassingen door te voeren op basis van de input die we hebben ontvangen:
- allereerst is het nu mogelijk dat je je los aanmeldt en dat je op basis van een loting alsnog in een clan geplaatst wordt
- verder hebben we besloten om de MTT-fase toch iets in te korten naar 4 MTT's (i.p.v. de 6 die gepland stonden)
- tot slot krijgt een clan per ronde (bijv. de gehele MTT-fase) 4 schrapresultaten waardoor slechts de beste 12 resultaten van je clan meetellen. Hierdoor is het dus niet zo erg als je een keer een weekje mist aangezien dit dan binnen het schrapresultaat gaat vallen.
Het aantal deelnemers valt me nog beetje tegen mensen :O.
Zijn er nog mensen die twijfelen om mee te doen maar op wat voor een reden dan ook niet meedoen? Graag deze punten dan aangeven en dan kijken we of we er iets een kunnen doen om je alsnog over de streep te trekken.
Ja ik twijfel nog wat omdat ik niet weet of ik tijd heb en omdat ik eerst wou meedoen met mensen die ik wat ken maar nu ga ik misschien in een team zitten waar ik niemand ken
Zoals al aangegeven gaan we iig schrapresultaten gebruiken dus als je een keer een event mist is er niks aan de hand.
Iedere inschrijving is op dit moment welkom ik denk dat als we nog rond de 20 gaan komen dat we er nog iets van kunnen maken (door bijvoorbeeld met clans van 3 i.p.v. 4 te werken maar nu met een mannetje of 12 is huidige format met clans lastig uit te voeren.
Als er niet (veel) meer inschrijven komen en niemand er verder bezwaren tegen heeft, gaan we het concept lichtjes aanpassen. Op deze manier wordt het namelijk moeilijk om een clanwar te organiseren, wegens het beperkte aantal clans. Daarom kunnen we er nu een individuele strijd van maken en strijden we voor het geld, de eer en de titel als beste NL PokerStrateeg, in plaats van clan.
Tenzij, uiteraard, iemand van de inschrijvers bezwaren heeft?
Eerder kon je dus resultaten schrappen als je een keer niet kon, maar nu er minder mtt's worden gespeeld zal je geen results meer kunnen schrappen of...?
Aangezien het zondag koningenacht is
en ik het wel weer laat/vroeg zal maken, daarnaast speelt ajax ook nog, dus dat word leidseplein en ik denk dat ze geen wifi hebben daar
We moeten nog even om de tafel gaan zitten om te kijken wat we nu precies gaan doen. Een ding is zeker dit weekend gaan we nog niet starten.
Enne mocht Ajax kampioen worden dan is er geen huldiging op Leidsche Plein hoor :coolface:, die zou dan op 3 mei in de buurt bij Arena zijn (als ik dus niet kan
).
Door het beperkte aantal aanmeldingen zijn we genoodzaakt om het format aan te passen. We hebben al bij de huidige deelnemers gepeild of zij het een probleem vonden om individueel te gaan spelen en het merendeel heeft al aangegeven er geen probleem mee te hebben (mocht de huidige aanpak je niet liggen, meld dit dan hier en dan zul je je BI terugkrijgen).
Je kunt de nieuwe opzet vinden in de eerste post.
We hopen hiermee alsnog een leuke promo te krijgen en mochten er nog vragen / opmerkingen zijn post deze dan in deze thread.
In week 1 en 2 speelt iedereen 2x een MTT. Wanneer zijn die MTTs ? Zijn ze tegelijkertijd op zondagavond, of zijn er 2 afzonderlijke tijdstippen ?
Ik heb ze alvast ingepland in de homegame. De ene start zondag 13 mei om 19.30 uur en de volgende op dezelfde dag om 20.00 uur. Dit lijken mij goede tijden om te beginnen.
ik heb net je post gezien in men stel je voor topic.
kan ik me hier nog voor inschrijven?
Je mag me er bijzetten.
Hallo Wim,
Leuk dat je mee wilt doen, maar deze promo voor een gratis package is reeds afgelopen. Ik heb nog wel een andere tip voor je -> Amnesia die een package heeft gewonnen wil dit afstaan. Dus als je even aan hem vraagt of jij hem mag kun je alsnog meedoen.
Er heeft nog niemand gereageerd op zijn post dus als je de eerste bent geef ik je goede kans ;).
mvg pcbeem ♠_cool:
Dus deze zondag en die volgende week om 19.30 en 20.00 als ik het goed begrijp? Prima, zal er zijn ;-)
Klopt helemaal en be prepared veld van 20 man moet lukken en als het nog beetje mee gaat zitten komen we ook nog wel een de 25.
Beide toernooien staan al in homegame dus je kunt je ook al inschrijven.
Ik quote mezelf even uit railthread:
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
13 mei:
19.30 uur: MTT 1 met 0,50 + 0,05 BI (regular)
20.00 uur: MTT 2 met 0,50 + 0,05 BI (turbo)Puntentelling per MTT: stel er doen 20 man mee dan zal de puntentelling in de MTT fase zal als volgt zijn: nr 1 krijgt 20 punten, nr 2 19 punten enzovoorts t/m nr 20 die nog 1 puntje krijgt.
20 mei:
19.30 uur: MTT 3 met 0,50 + 0,05 BI (regular)
20.00 uur: MTT 4 met 0,50 + 0,05 BI (turbo)Puntentelling: zelfde als in ronde van 13 mei.
Uiteindelijk gaan de beste 9 uit de 4 MTT's door naar de 9 mans fase op 27 mei. Mochten er uiteindelijk mensen gelijk staan dan gaan we kijken naar de individuele resultaten.
27 mei:
19.30 uur: 9 mans SNG 1 met play money (regular)
20.00 uur: 9 mans SNG 2 met play money (turbo)Puntentelling per SNG: nr 1 krijgt 9 punten, nr 2 8 punten enzovoorts t/m nr 9 die 1 punt krijgt.
Uiteindelijk gaan de beste 4 scores uit de twee events door naar 3 juni. Mochten er uiteindelijk mensen gelijk staan dan gaan we kijken naar de individuele resultaten.
3 juni:
19.30 uur: 4 mans SNG 1 met play money (regular)
20.00 uur: 4 mans SNG 2 met play money (turbo)Puntentelling per SNG: nr 1 krijgt 4 punten, nr 2 3 punten, nr 3 2 punten en tot slot nr 4 1 punt. Mochten er uiteindelijk mensen gelijk staan dan gaan we kijken naar de individuele resultaten en als deze gelijk zijn dan wordt de prijs gewoon 50 - 50 verdeeld.
Uiteindelijk wordt de prijzenpot verdeeld over de deelnemers die zijn doorgedrongen tot de laatste 4 met als verdeling:
1e: 40%
2e: 30%
3e: 20%
4e: 10%
Ik zie er al naar uit! Om 4uur gaan we nog even de ontknoping van het Engelse voetbalseizoen bekijken in een bar, maar we zouden altijd op tijd terug moeten zijn.
Tot dan! ♠_cool:
Tnx pcbeem, had er dus over gekeken :(.
Ben in elk geval ook al ingeschreven. Nu nog zien dat ik op tijd thuis geraak (moederdag) :P.